Huawei Honor 3C Play با قیمت 72 یورو در راه است

هوآوی سه تصویر تبلیغاتی از Huawei Honor 3C Play، یک گوشی هوشمند با پردازنده چهارهسته ای و قیمت پایین 72 یورو منتشر کرده است. این تصاویر ضربه ی محکمی به لوگوی اپل زده است، زیرا دلالت بر این دارد که شما می توانید آن را با قیمت کمتر خریداری کنید. مشخصات این گوشی در مقایسه […]

هوآوی سه تصویر تبلیغاتی از Huawei Honor 3C Play، یک گوشی هوشمند با پردازنده چهارهسته ای و قیمت پایین 72 یورو منتشر کرده است. این تصاویر ضربه ی محکمی به لوگوی اپل زده است، زیرا دلالت بر این دارد که شما می توانید آن را با قیمت کمتر خریداری کنید.

مشخصات این گوشی در مقایسه با نسخه Honor 3C موجود، تنزل یافته است که دارای ویژگی هایی ازقبیل صفحه نمایش 5 اینچ lPS با رزولوشن 720 در 1280 پیکسل، پردازنده مدیاتک MT6582 چهارهسته ای 1.3 گیگاهرتز Cortex-A7، حافظه رم 1GB، حافظه داخلی قابل ارتقا 4 گیگ و دوربین پشتی 8 مگاپیکسل است. سیستم عامل Honor 3C Play نیز آندروید 4.2.2 Jelly Bean بدون ارتقا به کیت کت است.

در زیر می توانید این سه تصویر را مشاهده کنید:

gsmarena_001 (1)

بنابراین هوآوی Honor 3C Play به زودی در چین با قیمت 599 ین، (معادل 72 یورو یا 97 دلار) عرضه خواهد شد. بدون در نظر گرفتن قیمت آن، این گوشی کارایی خوبی خواهد داشت. اما برای نتیجه گیری نهایی، هوآوی باید مشخصات  رسمی، تصاویر و اطلاعات بیشتری را منتشر کند.

لینک کوتاه | منبع: gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال