گوشی Honor 5C هوآوی به صورت رسمی معرفی شد؛ چیپست Kirin 650 و نمایشگری 5.2 اینچی

گوشی‌هوشمند Honor 5C هوآوی به صورت رسمی در کشور چین معرفی شد. برند Honor که یکی از زیرشاخه‌های شرکت هوآوی به حساب می‌آید معمولا گوشی‌هایی با قیمت مناسب را عرضه می‌کند. این گوشی نیز از لحاظ سخت‌افزاری شباهت بسیاری با گوشی در آستانه‌‌ی معرفی P9 Lite هوآوی دارد؛ هرچند از لحاظ قیمت ممکن است دارای […]

گوشی‌هوشمند Honor 5C هوآوی به صورت رسمی در کشور چین معرفی شد. برند Honor که یکی از زیرشاخه‌های شرکت هوآوی به حساب می‌آید معمولا گوشی‌هایی با قیمت مناسب را عرضه می‌کند. این گوشی نیز از لحاظ سخت‌افزاری شباهت بسیاری با گوشی در آستانه‌‌ی معرفی P9 Lite هوآوی دارد؛ هرچند از لحاظ قیمت ممکن است دارای تفاوت زیادی نسبت به گوشی مذکور باشد.

گوشی Honor 5C هوآوی به صورت رسمی معرفی شد؛ چیپست Kirin 650 و نمایشگری 5.2 اینچی

گوشی Honor 5C هوآوی از نمایشگری 5.2 اینچی IPS LCD با رزولوشن فول‌اچ‌دی بهره‌ می‌برد. چیپست به کار گرفته شده در این گوشی ساخته شده توسط شرکت هوآوی بوده و Kirin 650  نام دارد؛ این چیپست دارای چهار پردازنده‌ی Cortex-A53 با قدرت پردازشی 2 گیگاهرتز و چهار پردازنده‌ی Cortex-A53 با قدرت پردازشی 1.7 گیگاهرتز است. حافظه‌ی رم تعبیه شده برای جدیدترین گوشی شرکت هوآوی 2 گیگابایت بوده که در کنار آن حافظه‌ی داخلی 16 گیگابایتی گنجانده شده که طبیعتا توسط حافظه‌ی جانبی تا 128 گیگابایت نیز قابل افزایش است.

گوشی Honor 5C هوآوی به صورت رسمی معرفی شد؛ چیپست Kirin 650 و نمایشگری 5.2 اینچی

در بخش دوربین، هوآوی برای دوربین اصلی این گوشی سنسوری 13 مگاپیکسلی و لنزی با دیافراگم f/2.0 در نظر گرفته که با فلش تعبیه شده در کنار این دوربین، تصاویر در شرایط کم‌نور نیز به بهترین شکل ممکن گرفته شوند. برای دوربین جلوی گوشی نیز سنسوری 8 مگاپیکسلی با همان لنز تعبیه شده تا سلفی‌دوستان هم بتوانند از دوربین جلوی این گوشی لذت ببرند. هوآوی همانند دیگر گوشی‌های‌هوشمند امروزی حسگر اثر انگشت را هم در این گوشی قرار داده که در پشت گوشی می‌توانید آن را مشاهده کنید.

Honor 5C

هوآوی برای این گوشی تقریبا تمامی امکانات ارتباطی را از نظیر نسل چهارم اینترنت همراه LTE و بلوتوث نسخه‌ی 4.1 به‌علاوه رادیوی FM در نظر گرفته است. این گوشی با داشتن باتری با ظرفیت 3000 میلی‌آمپر تنها 156 گرم وزن دارد و ابعاد آن نیز 8.3*73.8*147.1 میلی‌متر است. گوشی Honor 5C هوآوی تنها از درگاه یو‌اس‌بی 2 پشتیبانی می‌کند و خبری از درگاه یو‌اس‌بی Type-C در این گوشی تازه‌وارد نیست. در نهایت اندروید 6 مارشمالو و نسخه‌ی 4.1 رابط کاربری معروف هوآوی EMUI نیز بر روی آن نصب شده است.

گوشی Honor 5C هوآوی به صورت رسمی معرفی شد؛ چیپست Kirin 650 و نمایشگری 5.2 اینچی

نسخه‌‌ی 3G این گوشی که فعلا در کشور چین عرضه شده قیمتی معادل 139 دلار دارد در حالی که نسخه‌ی 4G آن طبیعتا کمی قیمت بیشتری خواهد داشت. هوآوی هنوز اطلاعاتی را در مورد عرضه‌‌ی این گوشی در دیگر مناطق منتشر نکرده است.

گوشی Honor 5C هوآوی به صورت رسمی معرفی شد؛ چیپست Kirin 650 و نمایشگری 5.2 اینچی گوشی Honor 5C هوآوی به صورت رسمی معرفی شد؛ چیپست Kirin 650 و نمایشگری 5.2 اینچی

 

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال