انتشار تیزرهای هوآوی برای معرفی پرچمدار P10

با این که هر روز به کنگره‌ی جهانی موبایل بارسلون نزدیک‌تر می‌شویم، از سوی شرکت هوآوی تیزری در مورد گوشی‌هوشمند P10 این شرکت منتشر نشده بود تا این که امروز در نهایت هوآوی تصمیم گرفت تا اولین تیزرهای مربوط به این گوشی‌هوشمند را منتشر کند. پیش از این، شایعات مختلف برخی از مشخصه‌های فنی گوشی […]

با این که هر روز به کنگره‌ی جهانی موبایل بارسلون نزدیک‌تر می‌شویم، از سوی شرکت هوآوی تیزری در مورد گوشی‌هوشمند P10 این شرکت منتشر نشده بود تا این که امروز در نهایت هوآوی تصمیم گرفت تا اولین تیزرهای مربوط به این گوشی‌هوشمند را منتشر کند. پیش از این، شایعات مختلف برخی از مشخصه‌های فنی گوشی را به همراه قیمت احتمالی گوشی P10 هوآوی فاش کرده بودند و امروز شاهد اولین اطلاع رسمی از این گوشی‌هوشمند هستیم.

هوآوی در این تیزر دو چشم را به کار برده که به احتمال زیاد اشاره به دوربین دوگانه‌ی این گوشی دارد که در پرچم‌دار فعلی این شرکت نیز شاهد آن هستیم. در قسمت بالایی این تیزر، لوگوی شرکت هوآوی درج شده و در قسمت پایین با اشاره به کنگره‌ی جهانی موبایل، هوآوی یادآوری می‌کند که این گوشی در رویداد مورد اشاره به صورت رسمی معرفی می‌شود.

تیزر دیگری که از این گوشی منتشر شده، عبارت « این گوشی شما را می‌بیند» بر روی آن درج شده است که به احتمال فراوان، این عبارت نشان‌دهنده‌ی این است که گوشی P10 هوآوی ار دوربین جلوی بسیار قدرت‌مندی بهره‌مند خواهد شد. از مشخصه‌های فنی این گوشی می‌توان به نمایشگری 5.5 اینچی با چیپست Kirin 960 شرکت هوآوی نام برد. انتظار می‌رود علاوه بر این گوشی، گوشی‌هوشمند P10 Plus هوآوی به عنوان برادر بزرگ‌تر P10 نیز به صورت رسمی معرفی شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال