مشخصات گوشی Honor 5C هوآوی به بیرون درز کرد

هوآوی به زودی گوشی P9 Max را وارد بازار می‌کند اما این بدان معان نیست که این شرکت چینی دیگر در سال جاری گوشی‌هوشمند جدیدی را معرفی نخواهد کرد. خوشبختانه و به لطف آژانس رگولاتوری TENNA می‌توانیم مشخصات گوشی Honor 5C هوآوی را به همراه ظاهر آن شاهد باشیم و به نظر می‌رسد تاریخ معرفی و عرضه‌ی این […]

هوآوی به زودی گوشی P9 Max را وارد بازار می‌کند اما این بدان معان نیست که این شرکت چینی دیگر در سال جاری گوشی‌هوشمند جدیدی را معرفی نخواهد کرد. خوشبختانه و به لطف آژانس رگولاتوری TENNA می‌توانیم مشخصات گوشی Honor 5C هوآوی را به همراه ظاهر آن شاهد باشیم و به نظر می‌رسد تاریخ معرفی و عرضه‌ی این گوشی نیز اوایل اردیبهشت‌ ماه خواهد بود.

هوآوی در سال گذشته گوشی Honor 4C را معرفی کرد و طبیتا بعد از گذشت حدود یک‌سال باید منتظر نسخه‌ی بعدی آن باشیم. براساس مشخصات فاش شده‌، Honor 5C هوآوی با نمایشگری 5.2 اینچی با رزولوشن فول‌اچ‌دی به همراه چیپست 64 بیتی Kirin 650 و پردازنده‌ای هشت‌هسته‌ای وارد بازار خواهد شد. 2 گیگابایت رم، 16 گیگابایت حافظه‌ی داخلی و باتری با ظرفیت 2,900 میلی آمپر از دیگر مشخصات فاش شده‌ی این گوشی میان‌رده می‌توان نام برد. هوآوی در گوشی Honor 5C از سنسوری 13 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی و سنسوری 8 مگاپیکسلی برای دوربین جلو استفاده خواهد کرد.

علاوه‌براین به نظر می‌رسد این گوشی در دو نسخه‌ی مختلف به بازار عرضه شود. احتمالا نسخه‌ی دوم این گوشی دارای حافظه‌ی داخلی بیشتر و همچنین حافظه‌ی رم 3 گیگابایتی خواهد بود. این گوشی طبیعتا باید از اندروید 6 پشتیبانی کند که رابط کاربری Emotion نیز بر روی آن اجرا خواهد شد. فعلا اطلاعات بیشتری از این گوشی نظیر زمان دقیق معرفی و قیمت آن فاش نشده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال