انتشار تصاویری جدید از گوشی‌های Honor 7 و Honor 7 Plus هواوی

گوشی Honor 6 کمپانی هواوی، یکی از موفق‌ترین گوشی‌های این شرکت به حساب می‌آید و در زمان عرضه آن در سال گذشته، از نظر میزان ارائه خدمات به هزینه گوشی، بسیار مقرون به صرفه بود و هم اینک از ظاهر قضیه پیداست که کمپانی هواوی خود را، برای ارائه نسل بعدی این گوشی موفق آماده […]

گوشی Honor 6 کمپانی هواوی، یکی از موفق‌ترین گوشی‌های این شرکت به حساب می‌آید و در زمان عرضه آن در سال گذشته، از نظر میزان ارائه خدمات به هزینه گوشی، بسیار مقرون به صرفه بود و هم اینک از ظاهر قضیه پیداست که کمپانی هواوی خود را، برای ارائه نسل بعدی این گوشی موفق آماده کرده است. احتمالا طراحی این گوشی با نسل قبلی خود تفاوت زیادی داشته و همگان را شگفت‌زده خواهد کرد. ظاهرا اینطور بنظر می‌رسد که گوشی Honor 7 هواوی دارای بدنه‌ای از جنس فلز بوده و به احتمال زیاد از صفحه نمایش بسیار بزرگی نسبت به honor 6 بهره می‌برد (با توجه به تصاویر منتشر شده از آن).

گوشی هانر 7 احتمالی از حسگر اثر انگشت بر روی پنل پشتی خود بهره می‌برد (همانند گوشی Mate 7 ساخت این شرکت) و این همان ویژگی است که پرچمدار جدید هواوی، یعنی P8، از آن بی‌بهره است. علاوه بر این، تصاویر متفاوت دیگری نیز از یک گوشی جدید منتشر شده است و با کمی دقت بر روی آن، احتمال می‌دهیم که جانشین جدید گوشی  Honor 6 Plus این شرکت باشد. این گوشی جدید دارای دو دوربین در قاب پشتی خود بوده و این ویژگی در ایجاد عمق در عکس‌ها و اثر بوکه، کمک شایانی خواهد کرد.

احتمالا این دو گوشی، قبل از فصل تابستان معرفی نخواهند شد. با نگاهی به تصاویر می‌توان بسیاری از مشخصات فنی آن را پیش‌بینی کرد. صفحه نمایشی با ابعاد 5.5 اینچ، وجود تراشه Kirin 930 یا Kirin 935، سه گیگا‌بایت حافظه RAM و نسخه 5.0 سیستم عامل اندروید (لالی‌پاپ) به همراه رابط کاربری انحصاری هواوی (Emotion UI) از مشخصات احتمالی آن خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال