مشخصات گوشی هوآوی Honor 7 به بیرون درز کرد

هوآوی سخت در تلاش است تا دو گوشی هوشمند جدید را به سری Honor اضافه کند. هر دو گوشی نام Honor 7 را خواهند داشت با این تفاوت که یکی از آن‌ها دارای مشخصاتی در حد یک گوشی میان رده و دیگری دارای سخت افزاری در حد یک پرچمدار خواهد بود. بر اساس شنیده‌های مختلف هوآوی مدل میان […]

هوآوی سخت در تلاش است تا دو گوشی هوشمند جدید را به سری Honor اضافه کند. هر دو گوشی نام Honor 7 را خواهند داشت با این تفاوت که یکی از آن‌ها دارای مشخصاتی در حد یک گوشی میان رده و دیگری دارای سخت افزاری در حد یک پرچمدار خواهد بود. بر اساس شنیده‌های مختلف هوآوی مدل میان رده را در ماه ژوئن و برادر بزرگ‌تر این مدل را در ماه جولای عرضه می‌کند.

هر دو مدل دارای بدنه‌ای فلزی برای استحکام بخشیدن به گوشی می‌باشند. در واقع می‌توان تفاوت میان این دو مدل را در مقدار حافظه‌ی‌ رم و همچنین مقدار حافظه‌ی داخلی گوشی دانست.

هر دو گوشی دارای نمایشگری 5 اینچی با رزولوشن 1080p به همراه چیپست ساخته شده توسط خود کمپانی به نام Kirin 935 خواهند بود. مدل میان رده‌ی گوشی دارای رم 3 گیگابایتی به همراه حافظه‌ی داخلی 16 گیگابایتی می‌باشد در حالیکه مدل دیگر دارای 4 گیگابایت رم بوده و 16 گیگابایت حافظه‌ی داخلی را در خود گنجانده است. هنوز مشخص نیست که آیا این دو گوشی از مموری کارت پشتیبانی می‌کنند یا نه.

سنسور قرار گرفته بر روی دوربین اصلی گوشی 13 مگاپیسلکی بوده که قابلیت لرزشگیر دیجیتالی دست را دارد. هر دو گوشی دارای رابط کاربری هوآوی بوده که  به همراه اندروید لالی پاپ می‌تواند تجربه‌ی خوبی را برای کاربر ایجاد کند. باتری 3280 میلی آمپری در زیر بدنه‌ی فلزی دستگاه جا باز کرده است.

در حالیکه در عکس‌های لو رفته حسگر اثر انگشت در زیر دوربین اصلی دیده می‌شود هنوز خبری مبنی بر تایید شدن آن نیامده است. در واقع هوآوی ممکن است این حسگر را تا زمان عرضه از روی گوشی بردارد.

همانطور که در ابتدای خبر هم گفتیم انتظار می‌رود که این دو گوشی از ماه آینده به صورت رسمی عرضه شوند. مدل عادی گوشی 322 دلار قیمت خواهد داشت در حالیکه برای خرید مدل رم 4 گیگابایتی 435 دلار باید هزینه کنید.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال