هوآوی از گوشی Honor Magic رونمایی کرد؛ بدنه دارای انحنا، دوربین دوگانه

هوآوی از گوشی Honor Magic رونمایی کرد. لبه‌ها و گوشه‌های این گوشی دارای انحنا هستند اما آنچه در درون این گوشی قرار گرفته اهمیت بیشتری دارد. صفحه نمایش این گوشی 5.09 اینچ -با رویه سخت AMOLED و با رزولوشن QHD (577ppi)- بوده که زیر یک گلس منحنی شکل جای گرفته است. ضخامت گوشی 7.8 میلی‌متر […]

هوآوی از گوشی Honor Magic رونمایی کرد. لبه‌ها و گوشه‌های این گوشی دارای انحنا هستند اما آنچه در درون این گوشی قرار گرفته اهمیت بیشتری دارد.

صفحه نمایش این گوشی 5.09 اینچ -با رویه سخت AMOLED و با رزولوشن QHD (577ppi)- بوده که زیر یک گلس منحنی شکل جای گرفته است. ضخامت گوشی 7.8 میلی‌متر و وزن آن 145 گرم است. این گوشی در رنگ‌های مشکی و سفید عرضه خواهد شد.

دوربین اصلی محصول جدید هوآوی 12 مگاپیکسل (رنگی+ مونوکروم) با دیافراگم f/2.2 و پیکسل‌های 1.4µm بوده و دوربین سلفی آن نیز 8 مگاپیکسل (f/2.0) است. گوشی هوآوی آنر مجیک از سیستم عامل اندروید 6.0 با نرم افزار “Honor Magic Live” بهره برده است. حافظه رم آن 4 گیگابایت و حافظه داخلی آن 64 گیگابایت است.

این گوشی از قابلیت DeepThink برخوردار است، این قابلیت در واقع یک دستیار دیجیتال است که با سنسور تشخیص هوشمند FaceCode همکاری می‌کند و در آن از یک دوربین مادون قرمز استفاده می‌شود تا چشم کاربران را شناسایی کند و تنها شما و کسانی که به آن‌ها اعتماد دارید بتوانند ناتیفیکیشن‌های شما را ببینند. همچنین دکمه هوم نیز از حسگر اثرانگشت بهره برده است.

چیپست این گوشی احتمالا Kirin 950 باشد. پردازنده هشت هسته‌ای (چهار هسته آن A72 است) این گوشی از سرعت کافی برخوردار است اما پردازنده گرافیکی آن نسبتا ضعیف است و چیپست نمی‌تواند از عهده ضبط ویدئوی 4K 2160p بربیاید، این ویژگی قابلیت‌های دوربین را محدود می‌کند.

این گوشی دارای باتری 2،900 میلی آمپرساعتی است که در نیم ساعت می‌تواند به وسیله شارژر  هوآوری مجیک پاور تا 90 درصد شارژ شود. باتری آن می‌تواند در 20 دقیقه تا 70 درصد و در عرض 10 دقیقه تا 40 درصد شارژ شود. لازم به ذکر است که این گوشی دو سیم‌کارته می‌باشد.

گوشی هوآوی آنر مجیک 3،700 یوان (حدود 530 دلار/ 500 یورو) است و در حال حاضر برای پیش خرید در چین در دسترس است (انتظار می‌رود زمان تحویل گوشی 5 دی باشد).

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال