MWC 2015 : هوآوی، دستبند‌ هوشمند Talkband B2 و هدست Talkband N1 را معرفی کرد

درست یک سال از معرفی اولین دستبند هوشمند هوآوی با نام Talkband B1 می‌گذرد که به یک باتری 90 میلی‌‌آمپر ساعتی مجهز شده بود و می‌توانست تا 6 ساعت، برق مورد نیاز این دستبند را تامین نماید. امروز و در کنگره‌ی جهانی موبایل 2015 نیز شاهد معرفی نسخه‌ی دوم از این دسبتند هوشمند با نام Talkband B2 و […]

درست یک سال از معرفی اولین دستبند هوشمند هوآوی با نام Talkband B1 می‌گذرد که به یک باتری 90 میلی‌‌آمپر ساعتی مجهز شده بود و می‌توانست تا 6 ساعت، برق مورد نیاز این دستبند را تامین نماید. امروز و در کنگره‌ی جهانی موبایل 2015 نیز شاهد معرفی نسخه‌ی دوم از این دسبتند هوشمند با نام Talkband B2 و البته یک هدست جدید با نام Talkband N1 هستیم.

دستبند جدید Talkband B2، وسیله‌ای بلوتوثی بوده که فعالیت‌های کاربران را دنبال می‌کند و درون خود، ویژگی‌های فوق العاده‌ای را برای ورزشکاران به همراه دارد. این دستبند هوشمند از آهن ساخته شده و به کاربران اجازده می‌دهد بند آن را با مدل‌های چرمی و اسپرت، تعویض نمایند. سازندگان در بخش سخت افزاری این دستبند نیز به خوبی عمل کرده‌اند و از یک سنسور شش محوره به جهت تشخیص هرچه بهتر حرکات، بهره برده‌اند. همانطور که از نام دستبند هوشمند Talkband B2 مشخص است، کاربران به کمک آن می‌توانند به صحبت کردن با دوستان خود بپردازند که در این شرایط، باتری آن حدود 6 ساعت دوام می‌آورد و اگر دستبند را به صورت عادی استفاده کنند، می‌توانند تا 5 روز، از شارژ باتری آن اطمینان داشته باشند.

Talkband N1

مهم نیست که از این وسیله در چه زمانی استفاده می‌کنید، در زمان خواب، دویدن و یا قدم زدن، چرا که باید بدانید دستبند هوشمند Talkband B2 به صورت خودکار می‌تواند تمامی فعالیت‌های شما را کنترل و ثبت نماید. شرکت هوآوی در کنار این دسبتند هوشمند، هدست‌های جدید Talkband N1 را نیز معرفی کرده، هدست‌هایی که با استفاده از آخرین تکنولوژی‌های صوتی، بدون کوچکترین نویز و صدای اضافی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. این محصول جدید نیز که به سادگی به تمامی دستگاه‌های اندرویدی و محصولات شرکت اپل متصل می‌شود، قرار است در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و طلایی در اختیار خریداران قرار گیرد.

البته هدست Talkband N1 تنها برای مکالمه کردن نیست، بلکه با صدایی استریو، می‌تواند موسیقی‌های مورد علاقه‌ی شما را با بهترین کیفیت ممکن، پخش نماید. از موسیقی گفتیم، بهتر است به 4 گیگابایت حافظه‌ی داخلی این هدست که تقریبا برای ذخیره‌ی 1000 آهنگ، می‌تواند میزانی مناسب باشد نیز اشاره کنیم. قرار است این هدست‌ه در رنگ‌های نقره‌ای، خاکستری و قرمز، در اختیار مشتریان قرار گیرد.

هنوز هوآوی، قیمت و زمان عرضه‌ی دستبند هوشمند Talkband B2 و هدست Talkband N1 را اعلام نکرده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال