گوشی Mate 9 هوآوی با دوربین 20 مگاپیکسلی لایکا و قابلیت شارژ 50 درصد باتری در 5 دقیقه عرضه می‌شود

طبق اخباری که مطرح شده است چیپستی که انتظار می‎رود در گوشی Mate 9 هوآوی پیدا شود، Kirin 960 خواهد بود، که در تاریخ 28 مهرماه رونمایی خواهد شد. این چیپ که محصول خود هوآوی است توسط یک شرکت شخص‎ثالث نظیر TSMC ساخته خواهد شد. جدا از تاریخ معرفی Kirin 960، امروز تعدادی شایعات جالب […]

طبق اخباری که مطرح شده است چیپستی که انتظار می‎رود در گوشی Mate 9 هوآوی پیدا شود، Kirin 960 خواهد بود، که در تاریخ 28 مهرماه رونمایی خواهد شد. این چیپ که محصول خود هوآوی است توسط یک شرکت شخص‎ثالث نظیر TSMC ساخته خواهد شد. جدا از تاریخ معرفی Kirin 960، امروز تعدادی شایعات جالب دیگری در رابطه با گوشی بعدی از سری Mate هوآوی مطرح شده است.

ابتدا، طبق اخباری که قبلا مطرح کردیم گفته می‎شود که Mate 9 دارای سیستم دوربین دوگانه در پشت خود است. نظیر دوربین‎های پشتی موجود در گوشی Huawei P9، لنزهای این گوشی توسط شرکت آلمانی لایکا ساخته خواهد شد. یک دوربین انتظار می‎رود رزولوشن 20 مگاپیکسلی داشته باشد و برای دیگری از سنسور 12 مگاپیکسلی استفاده شود. یک دوربین جلوی 8 مگاپیکسلی نیز برای مدیریت تماس‎های ویدئویی و تصاویر سلفی دیده خواهد شد.

منبع تمامی این شایعات پست‎هایی در شبکه‎ی اجتماعی چینی Weibo است. به عبارت دیگر باید با دیده‎ی اندکی شک به آن‎ها نگریست. علاوه بر آن‎ها شایعه‎ای در رابطه با یک فناوری فوق شارژ (Super Charge) شنیده می‎شود تا باتری این گوشی بتواند در عرض تنها 5 دقیقه به میزان 50 درصد شارژ شود. شایعات در رابطه با اندازه‎ی نمایشگر گوشی Mate 9 هوآوی کم بوده ولی آخرین آن‎ها اشاره به یک صفحه‎نمایش 5.9 اینچی با دقت فول اچ‎دی‎ داشته است.

انتظار داریم که گوشی Huawei Mate 9 در قالب سه مدل وارد بازار شود. یکی با در اختیار داشتن 4 گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه‎داخلی و قیمتی برابر با تنها 480 دلار که به سه رنگ ارائه خواهد شد. مدل دیگر 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه‎داخلی خواهد داشت و در قالب 5 رنگ با قیمتی برابر با 585 دلار تولید خواهد شد. مدل پرمیموم Mate 9 دارای 6 گیگابایت رم، 256 گیگابایت حافظه‎داخلی و قیمت بالای 705 دلار خواهد بود. انتظار می‎رود در اواسط آبان‎ماه شاهد رونمایی از این گوشی باشیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال