تصاویر رندر تبلت MediaPad T2 10.0 Pro هوآوی به بیرون درز کرد

قبل از رویداد کنگره‌ی جهانی موبایل بود که تصاویری از تبلت جدید هوآوی به بیرون درز کرد. به‌هر‌حال این تبلت که گفته می‌شود MediaPad T2 10.0 Pro نام خواهد داشت در آن رویداد معرفی نشد و امروز تصویر رندر جدید این تبلت نشان می‌دهد که می‌توانیم به زودی منتظر معرفی آن باشیم. علاوه‌بر‌این تصاویر، مشخصات فنی […]

قبل از رویداد کنگره‌ی جهانی موبایل بود که تصاویری از تبلت جدید هوآوی به بیرون درز کرد. به‌هر‌حال این تبلت که گفته می‌شود MediaPad T2 10.0 Pro نام خواهد داشت در آن رویداد معرفی نشد و امروز تصویر رندر جدید این تبلت نشان می‌دهد که می‌توانیم به زودی منتظر معرفی آن باشیم.

علاوه‌بر‌این تصاویر، مشخصات فنی این تبلت نیز فاش شده است. درواقع تبلت جدید هوآوی با این مشخصات را می‌توان نسخه‌ی کمی ضعیف شده‌ی MediaPad M2 دانست. تبلت مدیاپد T2 10.0 دارای چیپست اسنپ‌دراگون 615 با پردازنده‌ای هشت هسته‌ای Cortex-A53 با قدرت پردازش 1.5 گیگاهرتز خواهد بود. این تبلت 10.1 اینچی از رزوشولن 1200*1920 با نمایشگر IPS پشتیبانی خواهد کرد. حافظه‌ی رم 2 یا 3 گیگابایتی، حافظه‌ی داخلی 16 یا 32 گیگابایتی و دو سنسور 8 و 2 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی و جلو از دیگر مشخصات فاش شده‌ی این تبلت هستند. گفته می‌شود دوربین اصلی آن از فلش نیز برخوردار خواهد بود. هوآوی احتمالا در این تبلت از باتری با ظرفیت 6,660  میلی‌آمپری استفاده خواهد کرد و از اندروید 5.1.1 به صورت پیش‌فرض نیز بهره‌مند خواهد شد که استفاده از این نسخه از اندروید در این تبلت کمی عجیب به نظر می‌رسد.

gsmarena_003 (4)

هوآوی این تبلت را در دو نسخه‌ی متفاوت عرضه می‌کند. نسخه‌ی اول بدون سیم‌کارت خواهد بود و تنها از وای‌فای پشتیبانی خواهد کرد اما نسخه‌ی دوم از نسل چهارم اینترنت همراه LTE  نیز پشتیبانی می‌کند که طبیعتا این نسخه قیمت بالاتری نیز خواهد داشت. انتظار می‌رود قیمت این تبلت در اروپا به 280 یورو نیز برسد و نسخه‌ی سیم‌کارت خور آن نیز 350 یورو می‌شود. تبلت مدیاپد  T2 10.0 Pro هوآوی 8.55 میلی‌متر ضخامت دارد و وزن آن نیز 495 گرم خواهد بود. درنهایت این تبلت در دو رنگ مشکی و سفید عرضه می‌شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال