مشخصات تبلت 10 اینچی MediaPad T2 Pro هوآوی پیش از رونمایی رسمی لو رفت

شرکت چینی و بزرگ هواوی نیز به صورت رسمی در بارسلونا و MWC 2016 حضور داشته و تبلت هیبریدی MateBook خود را نیز معرفی کرده است. اما ساعاتی پیش تصاویری از یکی از تبلت‌های معرفی نشده این شرکت با نام MediaPad T2 Pro 10.0 منتشر شده که هنوز برنامه‌ی هوآوی برای آن مشخص نشده است. اینطور که […]

شرکت چینی و بزرگ هواوی نیز به صورت رسمی در بارسلونا و MWC 2016 حضور داشته و تبلت هیبریدی MateBook خود را نیز معرفی کرده است. اما ساعاتی پیش تصاویری از یکی از تبلت‌های معرفی نشده این شرکت با نام MediaPad T2 Pro 10.0 منتشر شده که هنوز برنامه‌ی هوآوی برای آن مشخص نشده است.

اینطور که مشخص شده، این تبلت صفحه‌نمایشی 10.1 اینچی با رزولوشن 1920×1080 داشته و از دو سنسور 8 و 2 مگاپیکسلی نیز برای دوربین‌های پشتی و جلویی بهره می‌برد. همچنین اینطور که اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهند، Snapdragon 615 به عنوان مغز پردازشگر این دستگاه در کنار 2 گیگابایت حافظه‌ی رم و 16 گیگابایت حافظه‌ی داخلی فعالیت دارد. باتری قدرتمند و بزرگ 6600 میلی‌آمپرساعتی نیز از دیگر ویژگی‌های اصلی این تبلت به حساب می‌آید.

امروز بعد از ظهر هوآوی محصولات جدید خود را برای کنگره جهانی موبایل معرفی کرده، اما تصور می‌کنید که این تبلت چه زمانی معرفی خواهد شد؟ آیا در ادامه این کنگره می‌توانیم شاهد معرفی این محصول باشیم و یا مدیران هوآوی ترجیح می‌دهند که تبلت جدید خود را در آینده معرفی کنند؟

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال