MediaPad T3 هوآوی با نمایشگر 8 اینچی واندروید نوقا در TENAA رویت شد

تبلت جدید شرکت هوآوی موسوم به MediaPad T3 در رگولاتوری TENAA کشور چین رویت شد. تبلت MediaPad T3 هوآوی به پردازنده‌ای چهار هسته‌ای و نمایشگر 8 اینچی با رزولوشن 1280 در 800 مجهز خواهد شد. این تبلت که برند آنر را با خود یدک خواهد کشید به حافظه‌ی رم 3 گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی 32 گیگابایتی تجهیز […]

تبلت جدید شرکت هوآوی موسوم به MediaPad T3 در رگولاتوری TENAA کشور چین رویت شد. تبلت MediaPad T3 هوآوی به پردازنده‌ای چهار هسته‌ای و نمایشگر 8 اینچی با رزولوشن 1280 در 800 مجهز خواهد شد.

این تبلت که برند آنر را با خود یدک خواهد کشید به حافظه‌ی رم 3 گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی 32 گیگابایتی تجهیز می‌گردد. بر روی این تبلت دو سنسور 5 و 2 مگاپیکسلی به ترتیب برای دوربین اصلی و جلو قرار خواهد گرفت. تبلت مورد بحث ما، اندروید نوقا را اجرا خواهد کرد و در نهایت باتری با ظرفیت 4650 میلی‌آمپری وظیفه‌ی روشن نگه‌داشتن آن را خواهد داشت.

تبلت جدید شرکت هوآوی در دو رنگ طلایی و خاکستری روانه بازار خواهد شد. به احتمال زیاد هوآوی از این تبلت در کنگره‌ی جهانی موبایل رونمایی خواهد کرد هر چند هنوز قیمتی از این تبلت فاش نشده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال