MediaPad T3 هوآوی با نمایشگر 8 اینچی واندروید نوقا در TENAA رویت شد

تبلت جدید شرکت هوآوی موسوم به MediaPad T3 در رگولاتوری TENAA کشور چین رویت شد. تبلت MediaPad T3 هوآوی به پردازنده‌ای چهار هسته‌ای و نمایشگر 8 اینچی با رزولوشن 1280 در 800 مجهز خواهد شد. این تبلت که برند آنر را با خود یدک خواهد کشید به حافظه‌ی رم 3 گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی 32 گیگابایتی تجهیز […]

تبلت جدید شرکت هوآوی موسوم به MediaPad T3 در رگولاتوری TENAA کشور چین رویت شد. تبلت MediaPad T3 هوآوی به پردازنده‌ای چهار هسته‌ای و نمایشگر 8 اینچی با رزولوشن 1280 در 800 مجهز خواهد شد.

این تبلت که برند آنر را با خود یدک خواهد کشید به حافظه‌ی رم 3 گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی 32 گیگابایتی تجهیز می‌گردد. بر روی این تبلت دو سنسور 5 و 2 مگاپیکسلی به ترتیب برای دوربین اصلی و جلو قرار خواهد گرفت. تبلت مورد بحث ما، اندروید نوقا را اجرا خواهد کرد و در نهایت باتری با ظرفیت 4650 میلی‌آمپری وظیفه‌ی روشن نگه‌داشتن آن را خواهد داشت.

تبلت جدید شرکت هوآوی در دو رنگ طلایی و خاکستری روانه بازار خواهد شد. به احتمال زیاد هوآوی از این تبلت در کنگره‌ی جهانی موبایل رونمایی خواهد کرد هر چند هنوز قیمتی از این تبلت فاش نشده است.