گوشی Mate 9 Pro هوآوی رسماً معرفی شد؛ نمایشگر خمیده 5.5 اینچی، اندروید 7.0

شرکت هوآوی چندی پیش دو گوشی Mate 9 و نسخه دیگری با عنوان Mate 9 Porsche Design را معرفی کرد. این دو گوشی با نمایشگر امولد، چیپست Kirin 960 و نسل دوم دوربین‌های دوگانه لایکا به بازار عرضه شدند. Mate 9 دارای نمایشگر 5.9 تینچی با رزولوشن 1080 پیکسلی بود در حالی که مدل Porsche […]

شرکت هوآوی چندی پیش دو گوشی Mate 9 و نسخه دیگری با عنوان Mate 9 Porsche Design را معرفی کرد. این دو گوشی با نمایشگر امولد، چیپست Kirin 960 و نسل دوم دوربین‌های دوگانه لایکا به بازار عرضه شدند. Mate 9 دارای نمایشگر 5.9 تینچی با رزولوشن 1080 پیکسلی بود در حالی که مدل Porsche آن مجهز به نماشگر OLED خمیده 5.5 اینچی (اندکی کوچک‌تر) و رزولوشن بالاتر1440 پیکسل بود.

یک روز پس از معرفی این دو مدل، شایعه شد که هوآوی عرضه دو نسخه دیگر با عنوان‌های Mate 9 duo premiere و Mate 9 Pro از پرچمدار خود را نیز در برنامه دارد. اگرچه به‌نظر می‌رسید که از این دو نسخه به صورت همزمان رونمایی شود اما در مراسم معرفی رسمی نسخه premiere، خبری از Mate 9 Pro نبود.

 

1

 

در نهایت دیروز هوآوی نسخه جدید پرچمدار خود را با عرضه اختصاصی در چین، به‌طور رسمی معرفی کرد. جالب است بدانید که گوشی Mate 9 Pro هوآوی دقیقاً مطابق با مشخصاتی است که پیش از این در خصوص آن منتشر شده بود و طرفداران این شرکت انتظار داشتند.

گوشی Mate 9 Pro شرکت هوآوی دارای یک نمایشگر امولد خمیده با اندازه 5.5 اینچ و رزولوشن Quad HD خواهد بود ضمن اینکه مجهز به چیپست Kirin 960، 4 گیگابایت یا 6 گیگابایت حافظه رم بوده و با بهره‌مندی از نسل دوم دوربین‌های دوگانه لایکا عرضه خواهد شد. علاوه بر این درست همانند مدل Porsche دارای یک اسکنر اثر انگشت در جلوی دستگاه خواهد بود. هنوز به‌طور دقیق مشخص نیست که گوشی جدید هوآوی همچون نسخه Porsche دارای درگاه کارت حافظه میکرو اس‌دی و یا قابلیت استفاده از دو سیم‌کارت به‌صورت رایگان خواهد بود یا خیر.

 

gsmarena_001

 

گفتنی است گوشی Mate 9 Pro در حال حاضر تنها برای طرفداران چینی و در چهار رنگ طلایی، رزگلد، خاکستری و نقره‌ای عرضه خواهد شد. نسخه دارای 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی این گوشی با قیمتی معادل 686 دلار (110 دلار گران‌تر از نسخه عادی با همین مشخصات) و مدل دارای رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی با قیمت 775 دلار (110 دلار گران‌تر از Mate 9 با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی) روانه بازارهای فروش خواهند شد.

 

gsmarena_003

 

در خصوص اینکه آیا شرکت هوآوی پس از عرضه در چین این گوشی را برای علاقه‌مندانش در سراسر جهان نیز عرضه خواهد کرد یا خیر هنوز اطلاعاتی در دسترس نیست.

 

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال