P10 هوآوی به حسگر اثرانگشت در جلوی گوشی مجهز خواهد شد

هوآوی در فروردین ماه امسال در حالی از گوشی P9، جدیدترین پرچم‌دار خود، رونمایی کرد که پشت گوشی را به حسگر اثر انگشت مجهز کرده بود. حال خبرهای رسیده حاکی از این هستند که پرچم‌دار بعدی سومین تولید کننده‌ی گوشی‌های‌هوشمند در دنیا، باز هم دارای حسگر اثر انگشت خواهد بود اما این‌بار هوآوی این حسگر […]

هوآوی در فروردین ماه امسال در حالی از گوشی P9، جدیدترین پرچم‌دار خود، رونمایی کرد که پشت گوشی را به حسگر اثر انگشت مجهز کرده بود. حال خبرهای رسیده حاکی از این هستند که پرچم‌دار بعدی سومین تولید کننده‌ی گوشی‌های‌هوشمند در دنیا، باز هم دارای حسگر اثر انگشت خواهد بود اما این‌بار هوآوی این حسگر را در قسمت جلوی گوشی می‌گنجاند. شاید شما هم بر این باور باشید که زمان زیادی تا معرفی پرچم‌دار بعدی این شرکت باقی مانده اما این نکته را هم در نظر داشته باشید که اولین شایعات در مورد پرچم‌دار فعلی این شرکت، P9 هوآوی، حدودا نه ماه قبل از معرفی رسمی منتشر شدند.

به‌هر‌حال به نظر می‌رسد که حدودا 10 ماه تا معرفی رسمی پرچم‌دار بعدی هوآوی باقی مانده باشد و اولین شایعه مربوط به این گوشی، حسگر اثر انگشت آن را در قسمت جلوی گوشی دانسته است.

گوشی P9 هوآوی دارای دوربینی دوگانه بوده که در زیر این دو دوربین، حسگر اثر انگشت تعبیه شده است. فعلا مشخص نیست که آیا پرچم‌دار بعدی این شرکت چینی هم دارای دوربینی دوگانه خواهد بود یا خیر. هر دو دوربین پرچم‌دار فعلی هوآوی دارای سنسوری 12 مگاپیکسلی هستند که یکی از آن‌ها تنها تصاویر سیاه و سفید را ضبط کرده و در نهایت آن را با دیگر دوربین ترکیب کرده که در نتیجه باعث می‌شود کیفیت تصویر نهایی بسیار مطلوب‌تر از حالت عادی باشد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال