تصاویر جدیدی از گوشی P10 هوآوی منتشر شد؛ نمایشگر خمیده با حسگر اثر انگشت در جلو

جدیدترین پرچم‌دار شرکت هوآوی تنها کمتر از یک ماه دیگر به صورت رسمی معرفی خواهد شد اما قبل از معرفی رسمی این گوشی، به نظر می‌رسد اخبار دسته‌اولی از آن منتشر شده باشد. رندرهای جدیدی از گوشی‌هوشمند P10 هوآوی در کشور چین منتشر شده که دو قسمت جلویی و پشتی گوشی را نشان می‌دهد. در […]

جدیدترین پرچم‌دار شرکت هوآوی تنها کمتر از یک ماه دیگر به صورت رسمی معرفی خواهد شد اما قبل از معرفی رسمی این گوشی، به نظر می‌رسد اخبار دسته‌اولی از آن منتشر شده باشد. رندرهای جدیدی از گوشی‌هوشمند P10 هوآوی در کشور چین منتشر شده که دو قسمت جلویی و پشتی گوشی را نشان می‌دهد.

در ابتدا به اولین نگاه به تصاویر منتشر شده می‌توان متوجه شد که هوآوای حسگر اثر انگشت را بر روی دکمه‌ی هوم گوشی قرار داده است. در قسمت پشتی گوشی نیز به وضوح دوربین دوگانه‌ی گوشی Leica قابل مشاهده است که پیش از این نیز در پرچم‌دار فعلی این شرکت یعنی گوشی P9 از برند Leica استفاده شده بود. این دوربین دوگانه به قابلیت‌هایی متعددی نظیر فوکس خودکار لیزری و ال‌ای‌دی دوتایی مجهز خواهد شد.

انتظار می‌رود پرچم‌دار مورد انتظار هوآوی گوشی با اندازه‌ی ۵.۵ اینچی باشد که رزولوشن QHD‌ را به کاربر تحویل بدهد. این گوشی قرار است سخت‌افزار به مراتب قدرت‌مندی را نسبت به پرچم‌دار فعلی این شرکت داشته باشد.

یکی دیگر از شایعات مطرح شده در مورد این گوشی، عرضه‌ی نسخه‌ی دوم آن با نام P10 Plus بوده که هنوز به طور قطع مشخص نشده است. به هر حال کمتر از یک ماه دیگر این گوشی هم معرفی خواهد شد و طبیعتا می‌توان طی این مدت اطلاعات بسیار بیشتری به دست آورد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال