گوشی P10 هوآوی گران‌قیمت‌ترین گوشی سری P خواهد بود

تاکنون شایعات زیادی در مورد پرچم‌دار بعدی شرکت هوآوی به گوش رسیده و امروز نیز شایعه‌ای عجیب باعث شده تا پرچم‌دار مورد انتظار این شرکت، به گران‌قیمت‌ترین گوشی سری P‌ هوآوی تبدیل شود. هوآوی گوشی‌هوشمند P9 را با قیمت ۵۹۹ یورویی روانه بازار کرد؛ نسخه‌ی ۶۴ گیگابایتی این گوشی ۶۴۹ یورو قیمت گرفت و در […]

تاکنون شایعات زیادی در مورد پرچم‌دار بعدی شرکت هوآوی به گوش رسیده و امروز نیز شایعه‌ای عجیب باعث شده تا پرچم‌دار مورد انتظار این شرکت، به گران‌قیمت‌ترین گوشی سری P‌ هوآوی تبدیل شود.

هوآوی گوشی‌هوشمند P9 را با قیمت ۵۹۹ یورویی روانه بازار کرد؛ نسخه‌ی ۶۴ گیگابایتی این گوشی ۶۴۹ یورو قیمت گرفت و در نهایت گوشی P9 Plus قیمت بسیار بیشتری داشت. بنابراین گوشی P10 هوآوی می‌تواند قیمتی ۷۴۹ یورویی به بالا را داشته باشد هرچند ممکن است نسخه‌های دیگر آن گران‌تر یا ارزان‌تر باشند.

قیمت گوشی P10 در حالی به یکی از گران‌قیمت‌ترین گوشی‌های این شرکت تبدیل می‌شود که یکی دیگر از گوشی‌های مطرح شرکت هوآوی موسوم به Mate 9 Porsche Design قیمت ۱۳۹۵یورویی را یدک می‌کشد. نسخه‌ی اصلی گوشی Mate 9 تنها ۶۹۹ یورو قیمت داشت پس به نظر می‌رسد پرچم‌دار جدید شرکت هوآوی ممکن است از گوشی Mate 9 نیز گران‌تر باشد.

به‌هر‌حال گوشی مورد اشاره تنها کمتر از یک ماه دیگر در کنگره‌ی جهانی موبایل معرفی خواهد شد و بدون شک در زمان معرفی این گوشی می‌توان به اطلاعات بیشتری دست یافت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال