گوشی P10 هوآوی با صفحه‌نمایش خمیده و قابلیت شارژ بی‌سیم به میدان خواهد آمد

پرچم‌دار بعدی شرکت هوآوی همانند دیگر گوشی‌های مطرح این شرکت احتمالا در بهار سال آینده به صورت رسمی معرفی می‌شود اما هوآوی قصد دارد تغییرات اساسی را در گوشی P10 به عنوان یکی از مهم‌ترین گوشی‌های این شرکت چینی به وجود آورد. گزارشات جدید منتشر شده از چین نشان می‌دهند که گوشی P10 هوآوی به […]

پرچم‌دار بعدی شرکت هوآوی همانند دیگر گوشی‌های مطرح این شرکت احتمالا در بهار سال آینده به صورت رسمی معرفی می‌شود اما هوآوی قصد دارد تغییرات اساسی را در گوشی P10 به عنوان یکی از مهم‌ترین گوشی‌های این شرکت چینی به وجود آورد.

گزارشات جدید منتشر شده از چین نشان می‌دهند که گوشی P10 هوآوی به صفحه‌نمایشی کاملا خمیده مجهز خواهد شد. بنابراین پرچم‌دار جدید هوآوی همانند اکثر پرچم‌داران موجود در بازار از جمله نسخه‌ی پورشه‌ دیزاین Mate 9 با صفحه‌ نمایشی کاملا خمیده روانه بازار می‌شود. البته هوآوی ممکن است دو نسخه‌ی متفاوت را از پرچم‌دار بعدی خود روانه بازار کند؛ نسخه‌ی اول به نمایشگری تخت و نسخه‌ی دوم به نمایشگری کاملا خمیده مجهز خواهد شد. علاوه بر این، گفته می‌شود گوشی جدید شرکت هوآوی قابلیتی نظیر شارژ بی‌سیم را نیز با خود یدک می‌کشد.

یکی دیگر از تغییراتی که انتظار می‌رود در این گوشی به وجود آید، جابه‌جایی حسگر اثر انگشت خواهد بود. براساس گمانه‌زنی‌های صورت گرفته، حسگر اثر انگشت گوشی P10 هوآوی این‌بار در دکمه‌ی Home گوشی قرار خواهد گرفت و دیگر شاهد قرار گرفتن این حسگر در کنار دوربین اصلی گوشی نخواهیم بود.

از دیگر تغییرات به وجود آمده در پرچم‌دار جدید هوآوی می‌توان به افزایش اندازه‌ی نمایشگر و رزولوشن گوشی اشاره کرد. گمان می‌رود نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن QHD برای این گوشی تدارک دیده شود که نسبت به نمایشگر ۵.۲ اینچی و رزولوشن فول‌اچ‌دی P9 پیشرفتی قابل توجه است.

هیچ‌کدام از ویژگی‌های گفته شده در این گزارش نمی‌تواند کاربران را برای عرضه‌ی گوشی به هیجان درآورد. انتظارات از پرچم‌دار بعدی هوآوی بسیار بالا است و احتمالا شاهد قابلیت‌های منحصربه‌فرد دیگری نیز برای این گوشی باشیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال