مشخصات گوشی P9 هوآوی یک بار دیگر به بیرون درز کرد؛ این بار GFXBench

شرکت هوآوی فردا به طور رسمی از جدیدترین پرچم‌دار خود رونمایی خواهد کرد. تقریبا با تصاویر و مشخصاتی که از P9 هوآوی  تاکنون فاش شده، این شرکت چینی کار بسیار سختی را برای جلب توجه در مراسم فردا خواهد داشت. روز گذشته شاهد فاش شدن رندر رسمی از قاب پشتی گوشی بودیم و حالا نوبت به […]

شرکت هوآوی فردا به طور رسمی از جدیدترین پرچم‌دار خود رونمایی خواهد کرد. تقریبا با تصاویر و مشخصاتی که از P9 هوآوی  تاکنون فاش شده، این شرکت چینی کار بسیار سختی را برای جلب توجه در مراسم فردا خواهد داشت. روز گذشته شاهد فاش شدن رندر رسمی از قاب پشتی گوشی بودیم و حالا نوبت به مشخصات فنی آن رسیده تا در بنچمارک GFXBench به نمایش در بیایند. البته این اولین بار نیست که شاهد فاش شدن مشخصات فنی این گوشی در بنچمارک‌ها هستیم. ماه گذشته مشخصات P9 هوآوی  را در بنچمارک AnTuTu مشاهده کردیم و این‌بار نوبت به بنچمارک GFXBecnch رسیده تا مشخصات این گوشی را به ما نشان دهد.

نکته‌ی جالب در مورد بنچمارک منتشر شده‌ی امروز تفاوت اندک آن با بنچمارک منتشر شده AnTuTu است. احتمالا هوآوی نسخه‌های مختلفی از P9 را وارد بازار می‌کند و همانند دیگر شرکت‌های چینی باید منتظر چند نسخه‌ی مختلف از پرچم‌دار جدید هوآوی باشیم که به احتمال زیاد بیشتر نسخه‌ها تنها در چین به فروش خواهد رسید.

براساس بنچمارک منتشر‌ شده‌ی امروز، P9 هوآوی  دارای نمایشگر 5.1 اینچی با رزولوشن 1080p خواهد بود. چیپست اختصاصی شرکت هوآوی یعنی Kirin 955 بر روی این گوشی تعبیه شده است. این چیپست دارای چهار هسته‌ پردازنده‌ی 2.5 گیگاهرتزی Cortex-A72 و چهار هسته پردازنده‌ی Cortex-A53 خواهد بود. از دیگر مشخصات فاش شده در بنچمارک GFXBench می‌توان به پردازنده‌ی گرافیکی Mali-T880، حافظه‌ی رم 3 گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی 32 گیگابایتی اشاره کرد. همان‌طور که در خبرها هم داشتیم هوآوی در این گوشی از دوربینی دوگانه با سنسور 12 مگاپیکسلی استفاده می‌کند و برای دوربین جلو نیز سنسوری 8 مگاپیکسلی را در نظر گرفته است.

مشخصات گوشی هوآوی P9 یک بار دیگر به بیرون درز کرد؛ این بار GFXBecnch

این بنچمارک در حالی منتشر شده که در ماه گذشته بنچمارک AnTuTu حافظه‌ی رم P9 هوآوی  را 4 گیگابایت و حافظه‌ی داخلی این گوشی را 64 گیگابایت اعلام کرده بود. پیش از این گفتیم که هوآوی برای این گوشی باید نسخه‌های مختلفی را در نظر داشته باشد پس احتمال اینکه شاهد دو نسخه با حافظه‌های رم و حافظه‌های داخلی متفاوتی باشیم بعید به نظر نمی‌رسد. طبیعتا برای خرید نسخه‌ای که از حافظه‌ی رم 4 گیگابایتی برخوردار است باید بیشتر هم هزینه کنید.

براساس اسناد فاش شده‌ P9 هوآوی دارای باتری با ظرفیت 2,900 میلی آمپری نیز خواهد بود. این گوشی از اندروید مارشمالو به طور پیش‌فرض بر روی رابط کاربری EMUI پشتیبانی می‌کند و  انتظار می‌رود قیمت آن در اروپا به 599 یورو نیز برسد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال