تصاویر لو رفته از پرچم‌دار بعدی هوآوی، طراحی جدید این گوشی‌هوشمند را نشان می‌دهد

اینطور که شایعه شده هوآوی قصد دارد پرچم‌دار جدید خود با نام P9 را اواخر سال جاری عرضه نماید و حالا که هیچ اطلاعاتی در مورد این گوشی در کنگره جهانی موبایل منتشر نشده، شاهد انتشار تصاویری از قاب این گوشی هستیم که می‌توانیم در مورد شکل ظاهری این دستگاه، تصوراتی داشته باشیم. این تصاویر […]

اینطور که شایعه شده هوآوی قصد دارد پرچم‌دار جدید خود با نام P9 را اواخر سال جاری عرضه نماید و حالا که هیچ اطلاعاتی در مورد این گوشی در کنگره جهانی موبایل منتشر نشده، شاهد انتشار تصاویری از قاب این گوشی هستیم که می‌توانیم در مورد شکل ظاهری این دستگاه، تصوراتی داشته باشیم.

این تصاویر که توسط حساب کاربری OnLeaks منتشر شده، شکل ظاهری دستگاه را می‌تواند نشان داده و اطلاعات خوبی را نیز در مورد پرچم‌دار بعدی این شرکت در اختیارمان قرار دهد. به عنوان مثال شکاف بزرگی که در بخش پشتی دستگاه و برای دوربین قرار گرفته، می‌تواند ما را به این موضوع مشکوک کند که سازندگان قصد دارند از سیستم دوربین دوگانه رای این گوشی استفاده نمایند. اخیرا نیز مدیران هوآوی از همکاری جدید خود با شرکت آلمانی Leica که در تولید دوربین‌ها فعالیت دارد، خبر داده‌اند که همین موضوع می‌تواند دریچه‌ای برای تقویت دوربین این دستگاه باشد.

Huawei P9 leak reveals new design and features 2

همچنین باید اشاره داشته باشیم که این گوشی از یک سنسور اثر انگشت نیز پشتیبانی می‌کند که البته هنوز محل آن مشخص نیست و یا حداقل از روی این تصاویر نمی‌توان آن را متوجه شد. بخش کناری دستگاه، فضایی کافی را برای قرارگیری این سنسور ندارد، اما این احتمال وجود دارد که سازندگان بخواهند از کلید فیزیکی به منظور قرار دادن سنسور اثر انگشت استفاده نمایند.

 Huawei P9 leak reveals new design and features 3

در مورد مشخصات فنی این دستگاه نیز باید اشاره داشته باشیم که شایعات منتشر شده نشان می‌دهند این گوشی‌هوشمند قرار است از صفحه‌نمایشی 5.2 اینچی با رزولوشن 1080p، باتری 3000 میلی‌آمپرساعتی، چیپ Kirin 950 و 6 گیگابایت حافظه‌ی رم استفاده نماید. همینطور باید اشاره داشته باشیم که این شرکت قصد برگزاری مراسمی در ماه مارس را داشته و می‌خواهد یک گوشی‌هوشمند جدید را معرفی نماید که البته هنوز نه تاریخ دقیق آن مشخص شده و نه اینکه چه محصولی قرار است پیش روی کاربران قرار بگیرد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال