تصاویر زنده‌ گوشیP9 هوآوی به بیرون درز کرد

همین دیروز بود که تصویر جدیدی از پرچم‌دار بعدی هوآوی به نمایش گذاشته شد و بار دیگر تصاویر زنده‌ای از این گوشی فلزی منتشر شده‌اند. بدون شک این تصاویر با مشخصات فاش شده در شایعات گذشته هم‌خوانی دارند و به نظر می‌رسد به راستی هوآوی P9 همانند این تصاویر خواهند بود هرچند هنوز هوآوی آن‌ها […]

همین دیروز بود که تصویر جدیدی از پرچم‌دار بعدی هوآوی به نمایش گذاشته شد و بار دیگر تصاویر زنده‌ای از این گوشی فلزی منتشر شده‌اند. بدون شک این تصاویر با مشخصات فاش شده در شایعات گذشته هم‌خوانی دارند و به نظر می‌رسد به راستی هوآوی P9 همانند این تصاویر خواهند بود هرچند هنوز هوآوی آن‌ها را تایید نکرده است. همان‌طور که می‌دانید این تصاویر پرچم‌دار بعدی هوآوی یعنی P9 را نشان می‌دهند. هوآوی پروژه‌ی ساخت این گوشی را Eva نامیده و قصد دارد آن را در چهار نسخه‌ی مختلف عرضه کند. P9, P9 lite, P9 Max و نسخه‌ی ویژه‌ی دیگر چهار نسخه‌ی پرچم‌دار بعدی هوآوی خواهند بود که البته مشخص نیست تصاویری که امروز منتشر شده نشان‌دهنده‌ی کدام یک از نسخه‌های پرچم‌دار بعدی هوآوی است.

تصاویر زنده‌ی گوشی هوآوی P9 به بیرون درز کرد

یکی از ویژگی‌های جالب هوآوی P9 دوربین دوگانه‌ی آن است که در این تصاویر به واضح دیده می‌شود. گفته می‌شود هوآوی دو سنسور 12 مگاپیکسلی را با قابلیت تغییر فوکس در این دو دوربین قرار خواهد داد. در این تصویر می‌توان نگاهی کامل به حسگر اثر انگشت این گوشی که در پشت آن تعبیه شده نیز انداخت. هوآوی همانند دیگر پرچم‌داران خود قصد دارد از چیپست اختصاصی شرکت، یعنی Kirin 950 در این گوشی استفاده کند. این چیپست دارای پردازنده‌ای هشت هسته‌ای و پردازنده‌ی گرافیکی Mali-T880 MP4 خواهد بود. از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به ظرفیت باتری 3900 میلی‌امپری و 32 گیگابایت حافظه‌ی داخلی به همراه 4 گیگابایت فضای رم اشاره کرد. انتظار می‌رود هوآوی از درگاه USB Type-C نیز استفاده کند.

تصاویر زنده‌ی گوشی هوآوی P9 به بیرون درز کرد

هنوز مشخص نیست هوآوی چه زمانی از این گوشی رونمایی می‌کند و آیا به راستی مشخصات بالا مشخصات فنی پرچم‌دار بعدی هوآوی خواهند بود یا خیر. بهترین راه کار برای مطمئن شدن از این شایعات کمی صبر کردن است تا ببینم هوآوی چه برنامه‌ای را در ذهن خود می‌پروراند.

تصاویر زنده‌ی گوشی هوآوی P9 به بیرون درز کرد

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال