دوربین دوگانه گوشی P9 هوآوی نسبت به P8 پیشرفت داشته است

تولیدکننده‎ی چینی گجت‎های هوشمند یعنی شرکت هوآوی یقینا زمانی که پرچم‎دار جدید خود، گوشی P9 هوآوی را با دوربین دوگانه روانه‎ی بازار کرد، موضوع بحث‎های زیادی واقع شد، دوربینی که فناوری آن طبق گفته‎ها توسط شرکت متخصص لنزهای دوربین در آلمان یعنی لسیا طراحی شده است. جدا از مباحث شکل گرفته، این ماژول دوربین را […]

تولیدکننده‎ی چینی گجت‎های هوشمند یعنی شرکت هوآوی یقینا زمانی که پرچم‎دار جدید خود، گوشی P9 هوآوی را با دوربین دوگانه روانه‎ی بازار کرد، موضوع بحث‎های زیادی واقع شد، دوربینی که فناوری آن طبق گفته‎ها توسط شرکت متخصص لنزهای دوربین در آلمان یعنی لسیا طراحی شده است. جدا از مباحث شکل گرفته، این ماژول دوربین را اگر با دوربین گوشی P8 هوآوی که قبل از آن به بازار آمد مقایسه کنیم با پیشرفت روبرو می‎شویم.

وب‎سایت مشهور DxOMark که به شکل تخصصی دوربین‎ها را بررسی می‎کند، طبق استانداردهای دوربین‎های موبایل خود دوربین دوگانه گوشی P9 هوآوی را مورد محک قرار داده است. آن‎ها بعد از نتیجه‎گیری به این گوشی امتیاز کلی 80 را داده اند که آن را در جایگاه هشتم در بین بهترین گوشی‎های موبایل قرار می‎دهد، جایگاهی که در رتبه‎های بالای آن گوشی‎های گلکسی اس 7 اج سامسونگ و اچ‎تی‎سی 10 دیده می‎شوند. این امتیاز نهایی باعث شده است این گوشی به نسبت نسل قبلی خود در بخش دوربین 6 امتیاز بیشتر کسب کند و از 74 به 80 برسد.

امتیاز P9 در بخش عکاسی تصاویر ثابت 84 است. به P9 می‎توان عملا برای گرفتن تصاویر عالی در شرایط نوری خوب اعتماد کرد ولی این گوشی در محیط‎های تاریک‎تر در تلاش برای گرفتن بهترین تصویر خواهد بود. همانند با همیشه، امتیاز به دست آمده در بخش فیلم‎برداری است که باعث پایین آوردن رتبه این گوشی شده چون در این بخش موفق به دریافت تنها امتیاز 72 شد. با این وجود به نسبت امتیاز 66 به دست آمده توسط گوشی P8 در این بخش بهتر است.

حتی با وجود نام لسیا و طراحی، طبق ادعای هوآوی، دوربین گوشی P9 هوآوی هم‎چنان نمی‎تواند در بین 5 دوربین برتر دنیای موبایل قرار گیرد. به دنبال معرفی این دوربین افراد زیادی هیجان زده بودند که این دوربین در صنعت موبایل تاثیر زیادی از خود بر جا خواهد گذاشت، ولی در پایان تنها موضوع بحث‎های زیادی واقع شد. به هرحال، به طور کلی با دوربین بسیار قابل قبولی روبرو هستیم ولی در بازار دوربین‎های موبایل بسیار بهتری هم به چشم می‎خورند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال