هوآوی از گوشی Mate 9 Lite رسماً پرده برداشت؛ نمایشگر 5.5 اینچی FHD و دوربین دوگانه

عضو جدیدی به خانواده‌ی Mate 9 هوآوی اضافه شده است؛ هوآوی امروز رسما از گوشی‌هوشمند Mate 9 Lite پرده برداشت که حالا به گوشی‌های دیگر این خانواده یعنی Mate 9, Mate 9 Pro و Mate 9 Porsche Design ملحق می‌شود. این شرکت چینی برای معرفی عضو دیگر این خانواده هیچ‌گونه رویدادی را برگزار نکرد و تنها در […]

عضو جدیدی به خانواده‌ی Mate 9 هوآوی اضافه شده است؛ هوآوی امروز رسما از گوشی‌هوشمند Mate 9 Lite پرده برداشت که حالا به گوشی‌های دیگر این خانواده یعنی Mate 9, Mate 9 Pro و Mate 9 Porsche Design ملحق می‌شود. این شرکت چینی برای معرفی عضو دیگر این خانواده هیچ‌گونه رویدادی را برگزار نکرد و تنها در وب‌سایت رسمی خود, این گوشی را به لیست گوشی‌های‌هوشمند خود اضافه کرد.

همان‌طور که از اسم گوشی مشخص است Mate 9 Lite هوآوی یک گوشی میان‌رده بوده که در میان دیگر گوشی‌های Mate 9 قیمت پایین‌تری نیز دارد. طبیعتا از لحاظ سخت‌افزاری این گوشی نمی‌تواند با برادران خود رقابتی را داشته باشد.

نمایشگر این گوشی 5.5 اینچی، رزولوشن فول‌اچ‌دی را به کاربران تحویل می‌دهد و از شیشه‌ی خمیده‌‌ی 2.5D نیز بهره می‌برد. چیپست Kirin 655 با پردازنده‌ی هشت هسته‌ای قلب تپنده‌ی این گوشی را به حرکت در می‌آورد و سنسوری 8 مگاپیکسلی برای دوربین جلوی آن تعبیه شده است. تمامی موارد ذکر شده توسط یک باتری با ظرفیت 3,340 پشتیبانی می‌شوند و هوآوی رابط کاربری EMUI 4.1 را بر روی اندروید مارشمالو سوار کرده است.

هوآوی از گوشی Mate 9 Lite رسماً پرده برداشت؛ نمایشگر 5.5 اینچی FHD و دوربین دوگانه

همانند دیگر گوشی‌های عضو این خانواده، گوشی مورد اشاره نیز به دوربینی دوگانه مجهز شده است؛ البته به جای دو سنسور 20 و 12 مگاپیکسلی دیگر اعضا، این عضو کوچک از سنسوری 12 و 2 مگاپیکسلی بهره خواهد برد و دیگر برند Leica نیز برای دوربین این گوشی استفاده نشده است. سنسور 12 مگاپیکسلی گنجانده شده برای دوربین اصلی این موبایل دارای پیکسل‌های  1.25nm بوده و با قابلیت فوکس خودکار تشخیص فاز که در 0.3 ثانیه به خوبی کار می‌کند سعی بر این دارد تا تصاویر مناسبی را به کاربران ارائه دهد. دوربین دوم این گوشی هم وظیفه‌ی دریافت اطلاعات مربوط به عمق تصویر را برعهده گرفته است.

هوآوی این گوشی را در نسخه‌های مختلفی با توجه به بازار خود عرضه می‌کند. یکی از این نسخه رم 3 گیگابایتی با حافظه‌ی داخلی 32 گیگابایتی داشته و دیگری به 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت فضای داخلی مجهز گردیده است. ابعاد گوشی Mate 9 Lite هوآوی 150.9 در 76.2 در 8.2 میلی‌متر بوده و وزن آن نیز 162 گرم مشخص شده است. در بدنه‌ی پشتی این گوشی تمام فلزی می‌توان حسگر اثر انگشت را نیز مشاهده کرد. گوشی جدید شرکت هوآوی در رنگ‌های طلایی، نقره‌ای و خاکستری عرضه خواهد شد. فعلا اطلاعاتی در مورد قیمت و زمان عرضه‌‌ی رسمی آن منتشر نشده است.

هوآوی از گوشی Mate 9 Lite رسماً پرده برداشت؛ نمایشگر 5.5 اینچی FHD و دوربین دوگانه

 

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال