هوآوی از T-Mobile به دلیل نقض پتنت شکایت کرد

چنین به نظر می‎رسد که شرکت هوآوی نسبت به شکایتی که اپراتور T-Mobile در سال 2014 از این شرکت داشته، واکنش نشان داده است. این غول دنیای موبایل چینی اپراتور آمریکایی T-Mobile را نسبت به سواستفاده از 14 پتنت فناوری بی‎سیم 4G این شرکت، متهم کرده است. گفته می‎شود که این اپراتور در سال 2014 […]

چنین به نظر می‎رسد که شرکت هوآوی نسبت به شکایتی که اپراتور T-Mobile در سال 2014 از این شرکت داشته، واکنش نشان داده است. این غول دنیای موبایل چینی اپراتور آمریکایی T-Mobile را نسبت به سواستفاده از 14 پتنت فناوری بی‎سیم 4G این شرکت، متهم کرده است. گفته می‎شود که این اپراتور در سال 2014 پیشنهاد ارائه‎ی مجوز برای این پتنت‎ها را رد کرده و مذاکره‎ها را ادامه نداده تا این‎که هو‎آوی امسال تصمیم به شکایت گرفت. البته باید اشاره داشت که هوآوی خواهان دریافت غرامت نیست. در عوض، این شرکت از دادگاه می‎خواهد اعلام کند که این شرکت از قوانین به منظور مجوزدهی پتنت‎ها با یک نرخ معقول و منصفانه، پیروی کرده است، چون به صورت نظری T-Mobile گزینه‎ای جز پذیرفتن این پیشنهاد بعد از این تصمیم دادگاه، نخواهد داشت.

هنوز T-Mobile در این رابطه واکنشی نشان نداده است. به هرحال، هر اتفاقی رخ دهد، جای شگفتی نخواهد داشت که در نهایت این پرونده به یک توافق ختم شود. شکایت اپراتور T-Mobile از هوآوی که این شرکت را متهم به محک‎زدن فناوری ربات کرده بود، هنوز در حال جریان است. هوآوی در آن زمان گفته بود همکاری خواهد کرد، چون این شرکت دوست ندارد خطر مجازات‎های سنگین را به جان بخرد. شکایت پتنت این شرکت علیه T-Mobile به نظر می‎رسد یک نقش تعدیل‎کننده در عقب‎نشینی این غول دنیای اپراتورها از شکایتش داشته باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال