تبلت مقرون‌به‌صرفه Huawei T1 10 آماده‌ی عرضه در بازار انگلستان

طی کنفرانس خبری هوآوی که ساعاتی پیش برگزار شد،هوآوی قصد دارد تا تبلت‌های قدیمی‌تر خود را با انجام بهینه‌سازی‌های مختلف، مجددا روانه‌ی بازار نماید و از همین رو، تبلت Huawei T1 10 امروز توسط هوآوی معرفی شد. البته این محصول جدید، تبلتی رده‌بالا نیست و با امکاناتی که در اختیارتان قرار می‌دهد، بیشتر کاربرانی که به […]

طی کنفرانس خبری هوآوی که ساعاتی پیش برگزار شد،هوآوی قصد دارد تا تبلت‌های قدیمی‌تر خود را با انجام بهینه‌سازی‌های مختلف، مجددا روانه‌ی بازار نماید و از همین رو، تبلت Huawei T1 10 امروز توسط هوآوی معرفی شد. البته این محصول جدید، تبلتی رده‌بالا نیست و با امکاناتی که در اختیارتان قرار می‌دهد، بیشتر کاربرانی که به دنبال تبلت‌های ارزان‌قیمت هستند را هدف قرار داده است.

Huawei T1 10 صفحه‌نمایشی 9.6-اینچی با وضوح تصویر 720p و پنل IPS داشته و از چیپ Snapdragon 410 با 4 هسته‌ی پردازشگر Cortex-A53 و پردازشگر گرافیکی Adreno 306 در کنار 1 گیگابایت حافظه‌ی رم به جهت پردازش‌ نرم‌افزارها و بازی‌ها بهره خواهد برد. از دیگر مشخصات فنی این تبلت می‌توان به دوربین پشتی 5-مگاپیکسلی با فلاش LED، دوربین جلویی 2-مگاپیکسلی، پشتیبانی از شبکه‌ی LTE و اندروید 4.4 کیت‌کت به همراه لانچر از پیش نصب‌شده‌ی Emotion Luncher اشاره کرد.

ارزان بود این تبلت سبب نشده تا  هوآوی به اندازه‌ی کافی بر روی طراحی آن دقیق نباشد و با تلاش فراوانی که این کمپانی چینی داشته، ضخامت این تبلت به 8.3 میلی‌متر رسیده است تا با محصولی باریک روبه‌رو باشیم. همچنین ماده‌ی به کار رفته در این تبلت از جنس آلومینیوم می‌باشد که می‌تواند حس محصولی گران‌قیمت‌تر را به کاربران القاء نماید. باتری قدرتمند و 4800 میلی‌آمپرساعتی این تبلت نیز می‌تواند آن را تا 24 روز در حالت آماده‌باش قرار دهد. همچنین تبلت جدید هوآوی قادر خواهد بود تا به صورت مستمر 12 ساعت ویدئو را پخش کرده و 6.5 ساعت نیز کاربران را در وب‌گردی یاری کند. این آمار و ارقام جسورانه از سوی هوآوی می‌تواند نشان دهد که واقعا باتری به کار رفته در این تبلت قدرتمند بوده و هوآوی می‌تواند با عرضه‌ی آن، کاربران بازار تبلت‌های اقتصادی را جذب خود نماید.

به زودی شاهد عرضه‌ی تبلت Huawei T1 10 در سایر کشورها نیز خواهیم بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال