هوآوی استراتژی خود در بازار چین را تغییر می‌دهد

هوآوی یکی از شرکت‌های موفق در زمینه‌ی تولید تلفن‌های همراه است که اخیرا فروش محصولات این شرکت در بازار داخلی یعنی بازار موبایل کشور چین، کمی کاهش پیدا کرده است. به همین جهت، مدیران این شرکت نمی‌خواهند تحت هیچ شرایطی، رکورد فروش 108 میلیون دستگاه در سال 2015 و تبدیل شدن آنها به سومین تولیدکننده […]

هوآوی یکی از شرکت‌های موفق در زمینه‌ی تولید تلفن‌های همراه است که اخیرا فروش محصولات این شرکت در بازار داخلی یعنی بازار موبایل کشور چین، کمی کاهش پیدا کرده است. به همین جهت، مدیران این شرکت نمی‌خواهند تحت هیچ شرایطی، رکورد فروش 108 میلیون دستگاه در سال 2015 و تبدیل شدن آنها به سومین تولیدکننده بزرگ دنیا، تغییر پیدا کند و همین موضوع باعث شده تا آنها بخواهند نگاهی دوباره به برنامه‌های خود داشته باشند.

عرضه شدن گوشی‌های هوشمند نکسوس 6P، هوآوی میت 8 و P8، باعث رشد بسیار زیاد فروش محصولات این شرکت و باعث شد تا نام هوآوی به عنوان یکی از شرکت‌های فعال در زمینه تکنولوژی، بر سر زبان‌ها بیاید. بازار موبایل کشور چین، یکی از بزرگ‌ترین بازارهای دنیا به حساب می‌آید که موقعیت‌های بسیار خوبی در آن پیش روی سازندگان قرار دارد. یکی از مواردی که باعث شده تا فروش محصولات هوآوی کمی کاهش داشته باشد، روی آوردن کاربران به خریداری محصولات ارزان‌تر بوده و قیمت پایین‌تر، باعث شده تا کاربران بخواهند به خرید محصولات شرکت‌های Oppo و Vivo روی آورند. برای رفع کردن این مشکل، هوآوی استراتژی جدیدی را برای رسیدن به موقیع قبلی در پیش خواهد گرفت.

امسال گوشی‌های فوق‌العاده خوبی همچون موتو Z، گلکسی S7، گلکسی S7 Edge، ال‌جی G5، گلکسی نوت 7 و … پیش روی کاربران قرار داشته و محصولات دیگر شرکت‌ها نیز به این لیست اضافه خواهد شد. در نتیجه‌ی این موضوع، فروش محصولات رده‌بالای هوآوی کمی پایین‌تر از انتظارات بوده و مدیران این شرکت می‌خواهند این موضوع را تغییر دهند. هر چند، باید اشاره کنیم که همکاری این شرکت با گوگل و عرضه شدن نکسوس 6P، یکی از دلایل موفقیت هوآوی در سال گذشته بوده و به نظر می‌رسد که مدیران هوآوی برای پر کردن جای این گوشی در سال 2016، مشکلات زیادی را داشته باشند.

پیش از این هوآوی تخمین زده بود که فروش محصولات آنها در سال 2016 نسبت به سال گذشته، از 140 میلیون دستگاه در سال به 120 میلیون دستگاه می‌رسد و آنها قصد دارند که برای به دست گرفتن نبض بازار چین، تمرکز اصلی خود را بر روی گوشی‌های رده‌پایین قرار خواهد داد. این در حالیست که شرکت‌های ویوو و اوپو از پیش‌بینی‌های خود برای افزایش فروش محصولات خبر داده‌اند. همچنین ویوو قصد دارد فروش خود را از 50 میلیون دستگاه در سال، فروش خود را به 60 تا 70 رسانده و اوپو نیز با افزایش 30 درصدی در فروش، فروش 80 میلیون دستگاه را در سال جاری پیش‌بینی کرده است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال