12 خرداد ماه؛ ریداد هواوی در نیویورک!

هوآوی با فرستادن دعوت‌نامه‌های مختلف قصد دارد در تاریخ 2 ژوئن ( 12 خردادماه) رویدادی را در شهر نیویورک آمریکا برگزار کند. بسیاری معتقدند که هوآوی قصد دارد تا پرچمدار خود را در آمریکا برای فروش قرار دهد و بعضی دیگر نیز محصول جدیدی را از این کمپانی انتظار دارند. همانطور که می‌دانید جدیدترین پرچمدار […]

هوآوی با فرستادن دعوت‌نامه‌های مختلف قصد دارد در تاریخ 2 ژوئن ( 12 خردادماه) رویدادی را در شهر نیویورک آمریکا برگزار کند. بسیاری معتقدند که هوآوی قصد دارد تا پرچمدار خود را در آمریکا برای فروش قرار دهد و بعضی دیگر نیز محصول جدیدی را از این کمپانی انتظار دارند. همانطور که می‌دانید جدیدترین پرچمدار این شرکت هوآوی P8 بوده و هنوز در تمامی مناطق عرضه نشده است.

احتمال این که هوآوی قصد معرفی محصولی دیگر را داشته باشد بسیار زیاد است؛ همانطور که در عکس هم مشاهده می‌کنید عبارت ” ببینید ما از چه چیزی رونمایی می‌کنیم” دیده می‌شود. شاید این پوستر تلیغاتی نشان دهنده‌ی این است که هوآوی قصد رونمایی از محصولی جدید را داشته باشد.

هوآوی در آخرین اقدام خود دست به معرفی محصول جدیدی به نام هانر 4C زد که یک گوشی میان رده به حساب می‌آید. این کمپانی چینی برای موفقیت در آمریکا با یک گوشی میان رده هرگز نمی‌تواند کار خود را شروع کند. از طرفی دیگر با توجه به لو رفتن برنامه‌های هوآوی برای سال 2015، امکان معرفی Mate 8 نیز در این رویداد نیست چرا که هوآوی قصد معرفی این گوشی را در چین دارد نه آمریکا.

به هر حال، نزدیک‌ترین احتمال همان هوآوی P8 می‌باشد. شاید هوآوی قرار است با تغییراتی در این گوشی، آن را برای عرضه در آمریکا آماده کند و شاید با این محصول بتواند مقداری در آمریکا محبوب‌تر شود. آیا هوآوی P8 ستاره‌ی رویداد 12 خرداد آمریکا خواهد بود یا هوآوی از محصولی جدید رونمایی می‌کند؟‌ شما چه فکر می‌کنید؟

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال