هفته‌ی آینده هوآوی گوشی‌هوشمند Maimang 5 را عرضه خواهد کرد

هوآوی اعلام کرد که هفته بعد در تاریخ 14 جولای گوشی ‌هوشمند جدید خود را معرفی خواهد کرد. این گوشی جدید که Maimang 5 نام دارد، به نظر می‌رسد نسخه کوچک‌تر گوشی هوشمند Mate 8 این شرکت چینی باشد که در اواخر سال گذشته عرضه شده بود. با توجه به اولین تصاویر منتشر شده از […]

هوآوی اعلام کرد که هفته بعد در تاریخ 14 جولای گوشی ‌هوشمند جدید خود را معرفی خواهد کرد. این گوشی جدید که Maimang 5 نام دارد، به نظر می‌رسد نسخه کوچک‌تر گوشی هوشمند Mate 8 این شرکت چینی باشد که در اواخر سال گذشته عرضه شده بود.

با توجه به اولین تصاویر منتشر شده از این گوشی به برخی از مشخصات آن پی می‌بریم. در تیزر تبلیغاتی این گوشی شعاری با این مضمون نوشته شده: «از جوان بودن نترسید». این شعار حاکی از این است که گوشی Maimang 5 جوانان را هدف قرار داده است.

gsmarena_001

اطلاعات زیادی در مورد این گوشی در دست نیست اما گفته می‌شود که این گوشی در دو نوع با تراشه اسنپدراگون 650 یا 652 عرضه خواهد شد. حافظه رم آن 4 گیگابایت، حافظه داخلی آن 64 گیگابایت و دوربین اصلی آن 16 مگاپیکسل (با سیستم تثبیت کننده تصویر نوری (OIS) و قابلیت ضبط ویدئوهای 4k) خواهد بود.

گزارش‌ها نشان می‌دهد که قیمت گوشی جدید هوآوی حدود 2 هزار یوان یا 300 دلار خواهد بود.

gsmarena_002

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال