TENAA: گوشی V8 هوآوی با نمایشگر 6.6 اینچی و باتری 4400 میلی‌آمپر ساعتی به میدان می‌آید

گوشی V8 Max هوآوی که به نظر می‌رسد قصد دارد حد و مرزهای یک گوشی‌هوشمند را با نمایشگری 6.6 اینچی جا‌به‌جا کند در رگولاتوری TENNA کشور چین دیده شد. فبلت 6.6 اینچی شرکت هوآوی، باید با رقیبان قدرت‌مندی نظیر Mi Max شیائومی، Phab 2 Pro Plus لنوو و زن‌فون‌ 3 آلترا ایسوس رقابت داشته باشد. هر سه گوشی […]

گوشی V8 Max هوآوی که به نظر می‌رسد قصد دارد حد و مرزهای یک گوشی‌هوشمند را با نمایشگری 6.6 اینچی جا‌به‌جا کند در رگولاتوری TENNA کشور چین دیده شد. فبلت 6.6 اینچی شرکت هوآوی، باید با رقیبان قدرت‌مندی نظیر Mi Max شیائومی، Phab 2 Pro Plus لنوو و زن‌فون‌ 3 آلترا ایسوس رقابت داشته باشد. هر سه گوشی نام برده، نمایشگری غول‌پیکر داشته و به نظر می‌رسد بیشتر کاربرانی را که به تماشای ویدئو و وب‌گردی پرداخته هدف قرار داده‌اند.

همان‌طور که اشاره کردیم، گوشی مورد بحث ما، به نمایشگری 6.6 اینچی AMOLED با رزولوشن QHD مجهز شده است. هوآوی در حالی این نمایشگر را بر روی قاب این گوشی قرار داده که در نسخه‌ی عادی این گوشی، نمایشگری 5.7 اینچی را با همان رزولوشن گنجانده بود. بااین‌وجود، به نظر می‌رسد که هوآوی در صورتی پای خود را فراتر از رزولوشن فول‌اچ‌دی می‌گذارد که نمایشگر گوشی، ابعاد بسیار بزرگی داشته باشد.

gsmarena_002 (5)

چیپست خانگی هوآوی، Kirin 950، که از هشت هسته‌ای قدرت‌مند 2.3 گیگاهرتزی پشتیبانی می‌کند، قلب تپنده‌ی این فبلت غول‌پیکر را تشکیل داده است. هوآوی 3 گیگابایت حافظه‌ی رم و 32 گیگابایت را برای فضای ذخیره‌سازی این گوشی تعبیه کرده است. در دپارتمان دوربین این گوشی، دو سنسور 13 و 8 مگاپیکسلی به ترتیب برای دوربین اصلی و جلوی گوشی گنجانده شده و کمی پایین‌تر از دوربین اصلی، می‌توان از حسگر اثر انگشت هم استفاده کرد.

شرکت هوآوی وظیفه‌ی روشن نگه‌داشتن غول قدرت‌مند خود را برعهده‌ی باتری 4400 میلی‌آمپر ساعتی قرار داده تا با این باتری، وزن فبلت به 219 گرم برسد و ابعاد آن هم به 178.8 در 90.9 در 7.2 میلی‌متر رسیده باشد.

فعلا در مورد قیمت این فبلت اطلاعاتی منتشر نشده و نمی‌توان حتی در مورد آن هم حدس زد؛ به‌هر‌حال اگر به دنبال فبلتی غول‌پیکر با نمایشگری بالاتر از 6 اینچ هستید، شاید V8 Max ارزش صبر کردن را داشته باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال