[CES 2016] معرفی ساعت‌های هوشمند Jewel و Elegant هوآوی؛ ساعتی برای سخت‌پسندها

ساعت‌های هوشمند، یکی دیگر از محصولاتی بودند که در نمایشگاه CES 2016 اخبار مربوط به خود را داشته باشند. اما یکی از مهم‌ترین اخبار در مورد این دسته از محصولات، در رابطه با ساعت‌های هوشمند شرکت هوآوی می‌باشد که انواع جدیدی از آن در این نمایشگاه معرفی گشت. این ساعت‌های هوشمند جدید که Jewel و […]

ساعت‌های هوشمند، یکی دیگر از محصولاتی بودند که در نمایشگاه CES 2016 اخبار مربوط به خود را داشته باشند. اما یکی از مهم‌ترین اخبار در مورد این دسته از محصولات، در رابطه با ساعت‌های هوشمند شرکت هوآوی می‌باشد که انواع جدیدی از آن در این نمایشگاه معرفی گشت. این ساعت‌های هوشمند جدید که Jewel و Elegant نام دارند، طرحی کاملا متفاوت با قبل داشته و می‌توانند با داشتن ظاهری به‌روز خود، توجه بسیاری از علاقه‌مندان به ساعت‌های هوشمند لوکس را به خود جلب نمایند.

هر چند، هوآوی اعلام کرده که این ساعت‌های هوشمند، اولین محصولاتی هستند که به صورت اختصاصی برای بانوان طراحی و تولید شده‌اند، موتورولا نمی‌تواند این موضوع را قبول کند چرا که این شرکت نیز ساعت‌های هوشمند مخصوص بانوان را پیشتر معرفی کرده است. به هر شکل وجود سنگ Swarovski در این ساعت هوشمند، باعث شده تا لوکس بودن این محصول بیش از پیش مورد توجه باشد.

هوآوی مدعی شده که هر دو این ساعت‌های هوشمند با الهام از دست‌های کلاسیک قدیمی و لوکس طراحی شده و در ساخت آنها نیز از موادی با بالاترین و بهترین کیفیت استفاده شده است. مقاومت بسیار بالای این ساعت‌ها مورد دیگریست که هوآوی به آن اشاره داشته و اعلام کرده که برای صفحه‌ی شیشه‌ای این ساعت، از دو لایه از یاقوت کبود استفاده نموده تا مقاومت آن به حداکثر خود برسد. بدنه‌ی این ساعت‌های هوشمند نیز از جنس فولاد ضد زنگ بوده و با داشتن سرب 316L، مقاومت فوق‌العاده بالایی دارد.

Huawei Watch Jewel and Elegant detailed with plenty of shine 2

همینطور باید اشاره داشته باشیم که صفحه‌ی هر دو این ساعت‌های هوشمند، دایره‌ای شکل بوده و هر کدام زبان طراحی مخصوص به خود را دارد. همانطور که از تصاویر نیز مشخص است، ساعت هوشمند Huawei Watch Elegant، یک حلقه‌ی فوق‌العاده زیبا داشته که زیبایی آن را دو چندان نموده و در حالی که در ساعت هوشمند Huawei Watch Jewel، از سنگ 68Swarovski Zirconia برای زیبایی بیشتر استفاده شده است.

Huawei Watch Jewel and Elegant detailed with plenty of shine 3

هنوز قیمت نهایی این ساعت‌های هوشمندی اندرویدی مشخص نشده اما انتظار می‌رود که در سه ماهه‌ی اول سال جاری، شاهد ورود این محصولات به بازار کشور آمریکا باشیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال