هوآوی، گوشی‌هوشمند هانر 8 را با قیمت 399 یورو و برای بازار کشورهای اروپایی معرفی کرد

به نظر می‌رسد شرکت هواوی به معرفی مجدد گوشی آنر 8 خود علاقه‌ای بسیار زیادی داشته باشد؛ زیرا این کمپانی چینی بعد از معرفی رسمی آن در چین دوباره این محصول جدید را این بار به منظور عرضه در بازارهای کشورهای اروپایی معرفی کرد. همان طور که ذکر شد اولین مراسم در ماه جولای در […]

به نظر می‌رسد شرکت هواوی به معرفی مجدد گوشی آنر 8 خود علاقه‌ای بسیار زیادی داشته باشد؛ زیرا این کمپانی چینی بعد از معرفی رسمی آن در چین دوباره این محصول جدید را این بار به منظور عرضه در بازارهای کشورهای اروپایی معرفی کرد. همان طور که ذکر شد اولین مراسم در ماه جولای در چین برگزار شد. سپس این شرکت هفته گذشته این گوشی جدید را در ایالات متحده معرفی کرده و امروز نیز شاهد معرفی رسمی آن در اروپا هستیم.

در یک مراسم ویژه در شهر پاریس این شرکت چینی گوشی آنر 8 خود را با قیمت ویژه مربوط به کشور‌های اروپایی مجددا معرفی کرد. قرار است دو نسخه از این گوشی در این منطقه در پایان ماه سپتامبر به فروش برسد. نسخه چهار گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی 399 یورو قیمت داشته و مدل چهار گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی نیز با قیمت 449 دلار به فروش خواهد رسید.

البته در هر دو قیمت گذاری، VAT نیز تاثیر داده شده است. از این رو این دو نسخه را می‌توان به دیگر ماطق نیز صادر کرد. گر چه هنوز هم تفاوت قیمتی میان آنها وجود خواهد داشت. موردی که در دنیا فروش گوشی‌های هوشمند همیشه متداول بوده است. در منطقه بریتانیا این گوشی با قیمت 369.90 پوند به فروش خواهد رسید. این دو نسخه را می‌توانید از قبل در فروشگاه آنلاین هواوی پیش خرید نمایید. جالب است بدانید که داستان به همین جا ختم نخواهد شد و این گوشی قرار است فردا به طور رسمی در مناطق خاورمیانه و روسیه نیز معرفی شوند.

این گوشی دارای یک نمایشگر 5.2 اینچی با دقت فول اچ‌دی بوده و از تراشه کیرین 950 (هشت هسته‌ای با حداکثر فرکانس کاری 2.3 گیگاهرتز) است و از یک دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی دو گانه به همراه فوکوس لیزری و فلاش LED دو گانه نیز بهره می‌برد. دوربین سلفی آن نیز 8 مگاپیکسلی بوده و در کنار آن یک عدد فلاش LED دیده می‌شود. حسگر تشخیص دهنده اثر انگشت بر روی بدنه گوشی دیده می‌شود و باتری آن نیز دارای ظرفیتی برابر با 3000 میلی آمپر ساعت می‌باشد. این گوشی به طور پیش فرض از نسخه 6.0.1 سیستم عامل اندروید موسوم به مارشملو به همراه نسخه 4.1 رابط کاربری اموشن هواوی استفاده می‌کند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال