مشخصات فنی آنر 8 هوآوی به لطف TENNA به بیرون درز کرد؛ رونمایی در 20 تیرماه

به تازگی خبرها و شایعات بسیار زیادی در مورد گوشی آنر 8 هواوی به گوش می‌رسد. این گوشی که قرار است جایگزین برادر بزرگتر و البته بسیار موفق خود، آنر 7 شود، دارای بدنه‌ای فلزی با ضخامت بسیار پایین است. طراحی ظاهری آن نیز شباهت بسیار زیادی به گوشی آنر وی 8 این شرکت خواهد […]

به تازگی خبرها و شایعات بسیار زیادی در مورد گوشی آنر 8 هواوی به گوش می‌رسد. این گوشی که قرار است جایگزین برادر بزرگتر و البته بسیار موفق خود، آنر 7 شود، دارای بدنه‌ای فلزی با ضخامت بسیار پایین است. طراحی ظاهری آن نیز شباهت بسیار زیادی به گوشی آنر وی 8 این شرکت خواهد داشت. هم اینک این گوشی و مشخصات آن در وبسایت سازمان رگولاتوری چینی تنا دیده شده است.

آنر 8 هوآوی (3)

تا به این جای کار اطلاعاتی در مورد این گوشی به بیرون درز کرده است. این موارد شامل تجهیز آنر 8 به یک نمایشگر 5.2 اینچی با دقت 1080p و همچنین وجود تراشه کیرین 950 خواهند بود. علاوه بر آن این گوشی در نسخه‌های مختلف با میزان حافظه‌های داخلی 32، 64 و 128 گیگابایتی و همچنین میزان حافظه رم سه و چهار گیگابایتی به بازارهای فروش عرضه خواهد شد. دوربین اصلی این گوشی دارای حسگری با دقت 12 مگاپیکسل بوده و دوربین سلفی این دستگاه نیز 8 مگاپیکسلی خواهد بود.

آنر 8 هوآوی (1)

این گوشی هوشمند به احتمال بسیار زیاد به طور پیش‌فرض نسخه 6.0 سیستم عامل اندروید موسوم به مارشملو را اجرا خواهد کرد. از طرفی یک نسخه دو سیم کارت نیز برای آن در نظر گرفته شده است. وجود درگاه USB Type-C به همراه سرویس NFC و همچنین یک حسگر تشخیص دهنده اثر انگشت در بخش پشتی گوشی (همانند گوشی آنر وی8)، از دیگر موارد قابل اشاره در این زمینه به حساب خواهند آمد. از سویی دیگر باتری این گوشی ظرفیتی برابر با 2900 میلی‌آمپر ساعت خواهد داشت. مدل سه گیگابایتی با میزان حافظه داخلی 32 گیگابایتی، تقربیا 300 دلار قیمت خواهد داشت.

آنر 8 هوآوی (2)

بعد از کش و قوس‌های فراوان، با انتشار تصویر بالا توسط ژائو جرج، مدیر عامل برند چینی آنر، در نهایت مشخص شد که این گوشی هوشمند قرار است در تاریخ 20ام تیر ماه (11ام جولای) به طور رسمی توسط شرکت هواوی معرفی شده و از آن رونمایی به عمل آید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال