در مراسم شهریورماه هوآوی خبری از معرفی Mate 9 نخواهد بود

در حالی که انتظار می‌رفت نهم شهریورماه زمان معرفی رسمی جانشین گوشی Mate 8 هوآوی در رویداد این شرکت باشد، امروز خبری منتشر شده که تمامی شایعات گذشته را رد می‌کند. براساس گفته‌های Bruce Lee، یکی از مدیران این شرکت چینی، هوآوی گوشی Mate 9 را در مراسم نهم شهریورماه معرفی نخواهد کرد؛ بنابراین احتمالا گوشی […]

در حالی که انتظار می‌رفت نهم شهریورماه زمان معرفی رسمی جانشین گوشی Mate 8 هوآوی در رویداد این شرکت باشد، امروز خبری منتشر شده که تمامی شایعات گذشته را رد می‌کند. براساس گفته‌های Bruce Lee، یکی از مدیران این شرکت چینی، هوآوی گوشی Mate 9 را در مراسم نهم شهریورماه معرفی نخواهد کرد؛ بنابراین احتمالا گوشی یاد شده در اواخر سال میلادی، یعنی همان زمانی که از Mate 8 رونمایی شد، معرفی می‌شود.

Kirin 960

تاکنون اطلاعات زیادی از گوشی Mate 9 منتشر نشده است اما شایعات اخیر حکایت از این داشتند که فبلت آینده‌ی این شرکت چینی، به چیپست Kirin 960 که هنوز هم به صورت رسمی معرفی نشده، مجهز می‌شود. این چیپست دارای پردازنده‌ای هشت هسته‌ای خواهد بود و هوآوی برای دوربین اصلی این گوشی، سنسوری 20 مگاپیکسلی تعبیه خواهد کرد.

با این حال، در صورتی که Mate 9 هواوی را تاخیر خورده فرض کنیم، هوآوی در مراسم شهریورماه چه گوشی را معرفی می‌کند؟ احتمالا همان گوشی که در رگولاتوری TENNA دیده شد و از نمایشگری با قابلیت تاچ فشاری برخوردار بود، گوشی آینده‌ و مرمورز شرکت هوآوی بوده که در این مراسم، این شرکت چینی از آن رونمایی خواهد کرد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال