هوآوی فراموش کرده است که P9 Lite هنوز رونمایی نشده و آن را برای فروش قرار داده است

گوشی هوشمند پی 9 لایت هواوی که هنوز به طور رسمی از آن رونمایی نشده است و در حقیقت یکی از گوشی‌های در حال تولید این شرکت به حساب می‌آید،‌ امروز اطلاعات آن بر روی یک سایت رسمی خرده فروشی قرار گرفت. در ابتدای کار باید گفت که شاید این مورد خود بدترین رازداری تاریخ باشد! […]

گوشی هوشمند پی 9 لایت هواوی که هنوز به طور رسمی از آن رونمایی نشده است و در حقیقت یکی از گوشی‌های در حال تولید این شرکت به حساب می‌آید،‌ امروز اطلاعات آن بر روی یک سایت رسمی خرده فروشی قرار گرفت. در ابتدای کار باید گفت که شاید این مورد خود بدترین رازداری تاریخ باشد! اما در هر صورت باید گفت که به دلیل خاصی کمپانی چینی در طی مراسم رسمی رونمایی از گوشی‌های پی9 و پی9 پلاس، پی9 لایت را معرفی نکرد. در هر حال هم اینک اطلاعات مربوط به این گوشی جدید بر روی یک سایت خرده فروشی رومانیایی و همچنین اطلاعاتی در مورد قیمت نهایی آن بر روی یک وب‌سایت بلژیکی قرار گرفته است.

البته هم اینک یک وب سایت خرده فروشی آلمانی نیز اطلاعات کامل مربوط به پی9 لایت هواوی را بر روی صفحه خود منتشر کرده است. بر اساس این اطلاعات این گوشی قرار است در سه نسخه رنگی به بازارهای فروش عرضه گردد. کاربران می‌توانند نسخه آنلاک شده این گوشی را با قیمت 299 یورو خریداری نمایند. در صورت تمایل به استفاده از اپراتوری خاص، می‌توانند با پرداخت تنها 4.95 یورو، این گوشی را به عقد قرارداد در آورده و از آن استفاده کنند.

gsmarena_002

از طرفی در این لیست شاهد نمایش بعضی مشخصات فنی این گوشی نیز می‌باشیم. پی9 لایت هواوی از یک نمایشگر با دقت 1080p برخودار خواهد بود و علاوه بر آن از میزان حافظه داخلی قابل ارتقا 16 گیگابایت استفاده خواهد کرد. دوربین اصلی آن دقتی برابر با 13 مگاپیکسل داشته و دارای فلاش LED‌ می‌باشد. از طرفی این گوشی نیز همانند دو دستگاه دیگر از نسخه 6.0 سیستم عامل اندروید منتسب به مارشملو به همراه نسخه 4.1 رابط کاربری انحصاری هواوی با نام اموشن به طور پیشفرض استفاده خواهد کرد. ابعاد دقیق این گوشی برابر با 146.8 × 72.6 × 7.5 میلی‌متر بوده و وزنی معادل با 147 گرم خواهد داشت.

علاوه بر آن بر اساس شایعات و خبرهایی که قبلا منتشر شده بود، این گوشی از یک نمایشگر 5.2 اینچی بهره‌مند خواهد بود. از طرفی به تراشه کیرین 650 های‌سیلکون مجهز خواهد بود. در کنار آن میزان حافظه RAM این گوشی برابر با دو گیگابایت خواهد بود. دوربین سلفی دقتی برابر با 5 مگاپیکسل داشته و باتری این گوشی نیز دارای میزان ظرفیت 3000 میلی‌آمپر ساعت خواهد بود.

اگر شما درکشور آلمان زندگی می‌کنید، می‌توانید از طریق لینک مربوطه، اقدام به پیش خرید این گوشی نمایید. اما به یاد داشته باشید که این گوشی از روز نهم تا پانزدهم ماه می به این منظور در دسترس خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال