هوآوی قصد دارد 31 خرداد یک گوشی جدید از سری آنر خود را در اروپا معرفی کند

امروز شرکت هواوی دعوت‌نامه‌هایی را برای خبرگزاری‌های مختلف به منظور رونمایی مجازی از محصولات جدید خود که قرار است در تاریخ 20 ژوئن (31 خرداد) به اجرا در آید، ارسال کرد. زیربرند آنر این شرکت بزرگ چینی قرار است در اروپا یک محصول جدید و جالب را معرفی کند. همان‌طور که در قسمت تحتانی تصویر […]

امروز شرکت هواوی دعوت‌نامه‌هایی را برای خبرگزاری‌های مختلف به منظور رونمایی مجازی از محصولات جدید خود که قرار است در تاریخ 20 ژوئن (31 خرداد) به اجرا در آید، ارسال کرد. زیربرند آنر این شرکت بزرگ چینی قرار است در اروپا یک محصول جدید و جالب را معرفی کند.

همان‌طور که در قسمت تحتانی تصویر زیر مشاهده می‌کنید، هواوی در این دعوت‌نامه عبارات “fast, robust, and affordable” را درج کرده که به معنای “سریع، قوی و مقرون به صرفه” است.

gsmarena_001

اما هم‌اینک موردی که برای ما مجهول مانده، مربوط به این موضوع می‌شود که آیا این مراسم قرار است به منظور معرفی یک گوشی هوشمند جدید برند آنر (به احتمال زیاد گوشی آنر 8) باشد یا اینکه قرار است گوشی‌های معرفی شده قبلی این شرکت در کشور چین را برای عرضه در کشورهای اروپایی آماده کنند (همانند گوشی آنر وی8). مورد اخیر به این دلیل است که عبارت “in Europe” به معنای “در اروپا” در این دعوت‌نامه درج شده که ممکن است مربوط به این موضوع باشد. اما در هر صورت باید منتظر بود و دید که منظور هواوی از این عبارت چه جیزی بوده است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال