گوشی Mate 9 هوآوی با دوربین دوگانه لایکا در رنگ‌های متعدد عرضه می‌شود

صحبت‎های زیادی در رابطه با محصول بعدی هوآوی یعنی گوشی Mate 9 شنیده می‎شود، از جمله شایعاتی که اشاره به این دارند که در بحث دوربین پشتی از دوربین‎های دوگانه‎ی لایکا استفاده می‎شود. با توجه به این‎که شرکت‎های هوآوی و لایکا اخیرا آغازگر یک همکاری در بحث تحقیق و توسعه شده‎اند، به نظر می‎رسد که […]

صحبت‎های زیادی در رابطه با محصول بعدی هوآوی یعنی گوشی Mate 9 شنیده می‎شود، از جمله شایعاتی که اشاره به این دارند که در بحث دوربین پشتی از دوربین‎های دوگانه‎ی لایکا استفاده می‎شود. با توجه به این‎که شرکت‎های هوآوی و لایکا اخیرا آغازگر یک همکاری در بحث تحقیق و توسعه شده‎اند، به نظر می‎رسد که گوشی Mate 9 شرکت هوآوی و بسیاری از دوربین گوشی‎های این شرکت در آینده از فناوری‎های پیشرفته‎ی این شرکت آلمانی بهره خواهند بود. هم‎چنین شنیده می‎شود که این گوشی در رنگ‎های متنوعی به بازار ارائه می‎شود و تصویر جدیدی که به بیرون درز پیدا کرده است با این صحبت‎ها همخوانی دارد.

یکی از کاربران شبکه‎ی اجتماعی Weibo به اسم ichangezone رندرهای مختلفی از این گوشی را منتشر کرده است تا با دست‎پخت بعدی هوآوی بهتر آشنا شویم. با آن‎که گوشی‎های همراه هوشمند، از جمله گوشی‎های هوآوی، با رنگ‎های مختلفی ارائه می‎شوند تا رضایت هر مصرف‎کننده‎ای با هر سلیقه‎ای جلب شود، هیچ تضمینی نیست که یک شرکت باید محصول خود را به رنگ‎های بسیار زیادی عرضه کند. این تصاویر به بیرون درز پافته گوشی میت 9 هوآوی را در 8 رنگ مختلف نشان می‎دهند، ولی بعضی از آن‎ها کاملا مشابه با سایرین هستند. این‎که هوآوی تصمیم دارد گوشی بعدی خود را با چنین تنوع رنگی وارد بازار کند یا خیر، مقوله‎ای است که در آینده مشخص می‎شود ولی یقینا کاربران زیادی از این تعداد فراوان رنگ استقبال خواهند کرد.

طراحی این گوشی نیز بی‎کیفیت به نظر نمی‎آید. همان‎طور که می‎توانید در پایین مشاهده کنید، این گوشی دارای یک نمایشگر بزرگ با یک نسبت صفحه‎نمایش به بدنه بالا است. این فبلت، که انتظار می‎رود یک نمایشگر عظیم 5.9 اینچی با دقت QHD داشته باشد، به احتمال زیاد تمام فلزی خواهد بود. اگر با دقت به بین دو سنسور دوربین عقب نگاه کنید، ممکن است قادر به دیدن برند لایکا باشید، و یقینا پیشرفت همکاری این دو شرکت بعد از گوشی‎های P9 و P9 Plus جالب خواهد بود.

این دستگاه به احتمال زیاد از چیپست 64 بیتی HiSilicon Kirin 960 هوآوی که البته هنوز معرفی نشده است، بهره می‎برد که انتظار می‎رود هشت هسته داشته باشد. طبق سنتی که به نظر در حال جا افتادن در بین پرچم‎دارهای چینی است، یک مدل از این گوشی با 6 گیگابایت رم ممکن است عرضه شود، گرچه انتظار می‎رود هوآوی یک مدل ارزان‎تر با 4 گیگابایت رم را نیز در نظر داشته باشد.

در بحث باتری پیشنهاد هوآوی استفاده از باتری با گنجایش 4000 میلی‎آمپر ساعت است تا با یک فبلت بی‎نظیر روبرو باشیم. ولی زمان دقیق رونمایی از این گوشی مشخص نیست، با آن‎که هوآوی گفته است که قبل از انتهای سال جاری میلادی از آن رونمایی خواهد کرد.

باید ذکر شود که این تصاویر ممکن است حقیقی نباشند و همانند با همیشه باید با دیده‎ی اندکی شک به آن‎ها نگریست.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال