موجودی هوآوی از گوشی‌هوشمند Huawei P8 در روز اول پیش‌فروش تمام شد

گوشی‌هوشمند Huawei P8 که هفته‌ی گذشته به صورت رسمی معرفی شد، از طریق وب‌سایت این شرکت به قیمت 579 دلار در حال پیش‌فروش بود که تنها در روز اول عرضه و به خاطر استقبال بسیار بالای مردم، موجودی انبارهای هوآوی خالی شد! چیپ Kirin 930 شرکت HiSilicon، صفحه‌نمایش 5.2-اینچی با وضوح تصویر 1080p، باتری 2680 میلی‌آمپرساعتی، 3 […]

گوشی‌هوشمند Huawei P8 که هفته‌ی گذشته به صورت رسمی معرفی شد، از طریق وب‌سایت این شرکت به قیمت 579 دلار در حال پیش‌فروش بود که تنها در روز اول عرضه و به خاطر استقبال بسیار بالای مردم، موجودی انبارهای هوآوی خالی شد!

چیپ Kirin 930 شرکت HiSilicon، صفحه‌نمایش 5.2-اینچی با وضوح تصویر 1080p، باتری 2680 میلی‌آمپرساعتی، 3 گیگابایت حافظه‌ی رم و 16 گیگابایت حافظه‌ی داخلی این گوشی، می‌تواند در کنار طراحی بسیار خوب آن هر کسی را به خرید ترغیب کند. در مورد دوربین این گوشی نیز، هوآوی از سنسوری 13-مگاپیکسلی برای دوربین پشتی و سنسوری 8-مگاپیکسلی برای دوربین دوم بهره برده است که کاربران می‌توانند از آن در هر شرایطی استفاده‌ی کامل را ببرند. ضخامت این گوشی‌هوشمند نیز تنها 6.4 میلی‌متر بوده و اندروید 5.0 آبنبات‌چوبی در کنار رابط کاربری EMUI 3.1، از دیگر ویژگی‌های این گوشی‌هوشمند می‌باشند.

هوآوی قصد دارد تا پرچم‌دار خود را در ماه می و به صورت جهانی، با قیمت 499 یورو در اروپا و قیمت 500 دلار در آمریکا، در اختیار کاربران قرار دهد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال