پیشرفت هواوی در حوزه هوش مصنوعی و تبدیل شدن این شرکت به مرکز این فناوری در چین

شرکت هواوی قصد دارد به عنوان یکی از قطب‌های حوزه فناوری هوش مصنوعی در کشور چین تبدیل شود. معاون این شرکت در رویداد اخیر هواوی اعلام کرد بستر محاسباتی مورد نیاز چین برای پیشرفت در این زمینه توسط این کمپانی فراهم خواهد شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا،منگ وانشو معاون هواوی در […]

شرکت هواوی قصد دارد به عنوان یکی از قطب‌های حوزه فناوری هوش مصنوعی در کشور چین تبدیل شود. معاون این شرکت در رویداد اخیر هواوی اعلام کرد بستر محاسباتی مورد نیاز چین برای پیشرفت در این زمینه توسط این کمپانی فراهم خواهد شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا،منگ وانشو معاون هواوی در جلسه اخیری در رویداد هواوی کانکت اعلام کرد هواوی با دولت چین قراردادی را برای اماده سازی بستر محاسباتی و پیشرفت‌های هوش مصنوعی بسته است. هواوی در این قرارداد تعهد کرده تا یک بستر مناسب در این فناوری و حوزه‌های مرتبط با آن برای چین ایجاد کند. همچنین این شرکت وظیفه خواهد داشت تا کلیه نیازهای مربوط به محاسبات هوش مصنوعی در صنایع مختلف را برآورده کند.

منگ به طور مستقیم در مورد ساخت گوشی هوشمند میت ۶۰ پرو و سیستم روی چیپ کایرین ۹۰۰۰ اس در کشور چین صحبت نکرد. بیان این نکته که هواوی با تعهد به دولت چین قصد دارد بستر محاسباتی را برای این کشور فراهم کند نشان می‌دهد هواوی در آینده برای کاربردهای هوش مصنوعی پردازنده‌هایی با کارایی بالا تولید خواهد کرد. مدیر مالی هواوی نقش مهمی در این شرکت ایفا کرده و دیدگاه آن می‌تواند چشم انداز این غول فناوری چینی را نشان دهد.

پیش از این ژانگ پینگان، واحد خدمات ابری در این کمپانی نیز از محصولات گسترده در زمینه هوش مصنوعی رونمایی کرده بود که برای رفع نیازهای خاص در صنایع مختلف توسعه داده شدند. این شرکت در مورد محصولات جدید توضیحات زیادی ارائه نداده اما معماری جداسازی نشان دهنده جدا کردن اجزای سیستم برای مدیریت آسان و بهبود آن خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال