برند “جنسیس” به خودروهای لوکس هیوندای تعلق پیدا خواهد کرد

خودروی جنسیس شرکت هیوندای یکی از بهترین محصولاتیست که تا کنون این شرکت در اختیار کاربران قرار داده است. حال اطلاعاتی جدید و رسمی از سوی هیوندای منتشر شده که نشان می‌دهد این شرکت قصد دارد از سال 2017 و پس از عرضه کردن آخرین نسخه از خودروی جنسیس کوپه، این برند را به خودروهای […]

خودروی جنسیس شرکت هیوندای یکی از بهترین محصولاتیست که تا کنون این شرکت در اختیار کاربران قرار داده است. حال اطلاعاتی جدید و رسمی از سوی هیوندای منتشر شده که نشان می‌دهد این شرکت قصد دارد از سال 2017 و پس از عرضه کردن آخرین نسخه از خودروی جنسیس کوپه، این برند را به خودروهای لوکس خود اختصاص دهد.

آقای کریستین هنلی در رابطه با این خودرو اعلام کرده که احتمالا نسخه‌ی 2016 از این خودرو، آخرین سری از این اتومبیل کوپه و محبوب خواهد بود و برای سال آینده، مهندسین این شرکت در حال توسعه‌ی خودروی لوکس‌تر و با ویژگی‌های پیچیده‌تر هستند که می‌تواند جایگزین بهتری برای این محصول باشد. شایعاتی که پیشتر منتشر شده بودند نیز نشان می‌داد که نسخه‌ی جدید این خودرو قرار است به همراه موتوری 3.3 لیتری، جعبه‌دنده 8 تایی و سیستم چهار چرخ متحرک وارد بازار شود. با این حال آقای هِنلی، صحبتی در مورد مشخصات فنی این خودرو نکرد.

در حال حاضر شرکت هیوندای قصد دارد نسخه‌های 2017 از خودروی G80 (که یک سدان میان‌رده به حساب می‌آید) و G90 (که لوکس‌ترین خودروی این شرکت است) را وارد بازار کند. اضافه شدن برند جنسیس به لیست خودروهای لوکس، می‌تواند هیوندای را برای رقابت با خودروهای Lexus RC و Infiniti Q60 آماده سازد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال