هیوندای چاشنی اسپرت به النترا افزود

دنیای قدیمی خودروهای ارزان‌قیمت و بعضا کم‌قدرت شرکت هیوندای را فراموش کنید چرا که این شرکت با ورود خود به صنعت خودروهای قدرتمند و لوکس‌تر، تلاش دارد تا کلاس کاری خود را بالاتر ببرد. پیشتر نیز این شرکت برند جدیدی از خودروهای سری N را معرفی نموده‌اند که عملکرد بهتری نسبت به دیگر خودروهای این […]

دنیای قدیمی خودروهای ارزان‌قیمت و بعضا کم‌قدرت شرکت هیوندای را فراموش کنید چرا که این شرکت با ورود خود به صنعت خودروهای قدرتمند و لوکس‌تر، تلاش دارد تا کلاس کاری خود را بالاتر ببرد. پیشتر نیز این شرکت برند جدیدی از خودروهای سری N را معرفی نموده‌اند که عملکرد بهتری نسبت به دیگر خودروهای این سری داشته و حرف‌های زیادی را برای گفتن دارند.

هنوز خودروی مفهومی و جدید RM16 که هیوندای معرفی کرده وارد خیابان‌ها نشده و حالا این شرکت نسخه‌ی اسپرت از خودروی النترا را معرفی کرده تا شاهد محصولی قدرتمند و متفاوت از بزرگ‌ترین خودروساز کشور کره جنوبی باشیم. البته پیش از این نیز هیوندای خودروهای اسپرت را وارد بازار کرده بود، به همین جهت می‌توان خودروی جدید Elantra Sport را محصولی تازه‌نفس از سوی هیوندای در نظر گرفت. حتی می‌توان گفت که هیوندای این خودروی جدید را به منظور رقابت با خودروی آلمانی Volkswagen Jetta GLI معرفی کرده تا توانایی خود را به رخ بکشد.

هر چند باید اشاره داشته باشیم که محصول جدید هیوندای قرار است به صورت محدود تولید شود، با این حال النترا اسپرت به موتوری 1.6 لیتری با توان 200 اسب بخاری و گشتاور 190 نیوتون بر متری مجهز شده و می‌تواند قدرت بسیار خوبی را در اختیار خودرو قرار دهد.

Hyundai injects a pinch of sportiness into the Elantra3

هیوندای تمام تلاش خود را داشته که حالا که محصولی جدید و اسپرت را معرفی می‌کند، ویژگی‌های فنی آن نیز قابل رقابت با دیگر محصولات بازار باشد. در خودروی النترا اسپرت نیز ما شاهد وجود یک سیستم تعلیق عقبی مستقل هستیم که باعث شده تا عملکرد و کنترل خودرو تا حد زیادی نسبت به قبل بهبود پیدا کرده باشد. البته باید اشاره داشته باشیم که این سیستم جدید، ارزان نبوده و تلاش زیادی برای توسعه آن نیز شده است.

شاید برایتان جالب باشد اگر بگوییم که هیوندای در مورد سیستم هندلینگ این خودرو، به کاربران این اطمینان را داده که تجربه‌ی بسیار خوبی از این خودرو در اختیار آنها قرار خواهد گرفت و دیگر شاهد کنترل ضعیف و کسل‌کننده بسیاری از خودروهای میان‌رده بازار، در این اتومبیل نخواهیم بود. این موضوع باعث شده تا از همین حالا، محبوبیت النترا اسپرت میان کاربران افزایش پیدا کند.

 Hyundai injects a pinch of sportiness into the Elantra2

مهندسین هیوندای علاوه بر سیستم هندلینگ، بدنه‌ی این محصول جدید را به بهترین شکل ممکن و با حالتی آیرودینامیکی طراحی کرده‌اند که شاید به جرات می‌توان گفت در میان محصولات این شرکت، چنین چیزی بی‌همتا باشد. این موضوع می‌تواند عملکرد خودرو در پشت‌ چراغ‌های راهنمایی را نیز تا حد زیادی تحت تاثیر قرار دهد. وجود صندلی‌های چرم و فرمانی تخت در این خودرو باعث شده تا حس اسپرت بودن النترا اسپرت، بیشتر به کاربران القاء گردد.

هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد قیمت نهایی این خودرو در اختیار کاربران قرار نگرفته، اما انتظار می‌رود که این محصول جدید با قیمتی در حدود 29 هزار دلار و برای سه ماهه‌ی پایانی سال جاری، وارد بازار خودرو شود.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال