هیوندا قصد دارد یک مدل تمام الکتریکی از خودروی جنسیس بسازد

به نظر می‌رسد که بازار خودروهای الکتریکی و لوکس در حال گسترده شدن نسبت به گذشته بوده و حالا شرکت هیوندای با عرضه کردن یک مدل جدید از خودروی جنسیس، قصد دارد با دیگر خودروسازان این زمینه رقابت داشته باشد. بر اساس گزارش رویترز، خبر مربوط به تولید و عرضه شدن این خودرو، توسط آقای Manfred […]

به نظر می‌رسد که بازار خودروهای الکتریکی و لوکس در حال گسترده شدن نسبت به گذشته بوده و حالا شرکت هیوندای با عرضه کردن یک مدل جدید از خودروی جنسیس، قصد دارد با دیگر خودروسازان این زمینه رقابت داشته باشد.

بر اساس گزارش رویترز، خبر مربوط به تولید و عرضه شدن این خودرو، توسط آقای Manfred Fitzgerald، مدیر ارشد اجرایی شرکت هیوندای و در نمایشگاه خودرو بوسان منتشر شده و آقای Fitzgerald اعلام کرده که آینده‌ی خودروهای الکتریکی و لوکس، بسیار درخشان خواهد بود. همین موضوع باعث شده تا آنها بخواهند نسخه‌ای تمام الکتریکی از خودروی قدرتمند جنسیس را تولید نمایند چرا که آینده دنیای خودروها در این مورد خلاصه می‌شود.

البته هنوز مدیران هیچ اطلاعاتی در مورد زمان عرضه این خودرو الکتریکی را اعلام نکرده و حتی هیچ سخنی از برنامه‌های خود در رابطه با عرضه Genesis G90 را نیز به میان نیاورده‌اند، اما با معرفی شدن خودروی Genesis G80 2017، شمایی کلی از این خودرو می‌تواند پیش روی ما قرار داشته باشد. به نظر می‌رسد که عرضه شدن یک نسخه الکتریکی از خودروی جنسیس، می‌تواند دریچه‌ای جدید را به روی تولید خودروهای الکتریکی لوکس باز کرده و دیگر خودروسازان همچون پورشه، آئودی، بنز و … را به معرفی مدل‌های جدیدتر، تشویق نماید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال