باز هم فراخوانی خودروها توسط هیوندای و اینبار، مشکل نشت آب در جنسیس

باز هم کمپانی خودروسازی هیوندای اقدام به فراخوانی خودروهای خود کرد و اینبار نیز قصد دارد خودروهای Genesis را به دلیل احتمال نشت آب و به وجود آمدن مشکلات الکتریکی، به مراکز خود بازگرداند. این موضوع به دنبال فراخوانی خودروهای هیوندای النترا در هفته‌ی گذشته به دلیل مشکلات ناشی از برق‌رسانی به خودرو بوده و می‌تواند اعتبار این […]

باز هم کمپانی خودروسازی هیوندای اقدام به فراخوانی خودروهای خود کرد و اینبار نیز قصد دارد خودروهای Genesis را به دلیل احتمال نشت آب و به وجود آمدن مشکلات الکتریکی، به مراکز خود بازگرداند. این موضوع به دنبال فراخوانی خودروهای هیوندای النترا در هفته‌ی گذشته به دلیل مشکلات ناشی از برق‌رسانی به خودرو بوده و می‌تواند اعتبار این شرکت را تا حد زیادی خدشه‌دار نماید.

مشکل جدیدی که در برخی از مدل‌های جدیدتر خودروهای جنسیس وجود دارد، کم خطرتر از مشکلات برق‌رسانی خودروهای النترا می‌باشد که حتی می‌توانست آنها را از حرکت بازدارد. اما موضوع جدید، نشت آب در چراغ‌های عقبی حدود 26000 خودروی جنسیس که در سال 2015 تولید شده و در آمریکای شمالی هستند، مربوط می‌شود که می‌تواند اختلالات غیر متقربه‌ای را ایجاد کند، اختلالاتی همچون مشکلات تعویض کردن دنده مثل تاخیر در زمان عوض کردن دنده‌ها یا نمایش اشتباه دنده‌ها در پنل خودرو. این مشکل به وسیله‌ی قرار دادن یک صفحه‌ی مخصوص در چراغ عقب و جلوگیری از رسیدن آب به آن قسمت، برطرف خواهد شد و اینکار نیز در نمایندگی‌های شرکت هیوندای انجام خواهد شد. البته هنوز مشخص نشده که تمامی خودروهای تولید شده در سال 2015 تعمیر خواهند شد یا تنها خودروهایی که هم اکنون این مشکل برای آنها به وجود آمده است (که البته احتمال مورد اول، قوی‌تر می‌باشد).

اولین باری که این موضوع مشاهده و گزارش شد، سپتامبر سال گذشته بود و پس از آن نیز تنها یک گزارش در ماه نوامبر در دست بود که خوشبختانه، این موارد تا کنون هیچ صدمه‌ی جانی و یا مالی نداشته است.

هیوندای اعلام کرده که مشتریان خود را از ابتدای ماه آوریل برای تعمیر کردن خودروی آنها مطلع خواهد ساخت و به نظر می‌رسد اکثر این خودروها در کشور آمریکا (حدود 24400 دستگاه) و مابقی نیز در کشور کانادا هستند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال