این آینه هوشمند اندرویدی را یکی از مهندسان گوگل در اوقات فراغت خود اختراع کرده است

امسال در نمایشگاه CES شاهد اختراع‌های بسیاری بودیم که اینترنت اشیا و هدف آن را نزدیک‌ و نزدیک‌تر می‌کرد. برای مثال سامسونگ از یخچالی غول‌پیکر رونمایی کرد که دارای نمایشگری لمسی و بسیار بزرگ بود که قابلیت‌های جالب هرچند غیرضروری داشت.  Max Braun مهندس بخش نرم افزار گوگل آینه‌ای را اختراع کرده که هر کسی دوست […]

امسال در نمایشگاه CES شاهد اختراع‌های بسیاری بودیم که اینترنت اشیا و هدف آن را نزدیک‌ و نزدیک‌تر می‌کرد. برای مثال سامسونگ از یخچالی غول‌پیکر رونمایی کرد که دارای نمایشگری لمسی و بسیار بزرگ بود که قابلیت‌های جالب هرچند غیرضروری داشت.  Max Braun مهندس بخش نرم افزار گوگل آینه‌ای را اختراع کرده که هر کسی دوست دارد آن را در خانه‌اش داشته باشد دقیقا بر خلاف یخچال سامسونگ!

این آینه دقیقا شبیه به ویجتی در گوشی اندرویدی شما کار می‌کند که خبرهای روز، وضعیت آب و هوا و زمان را نشان می‌دهد. دقیقا اگر فیلم عملی تخیلی Ex Machina را مشاهده کرده باشید به عمل‌کرد فعلی این آینه پی خواهید برد هرچند در آینده می‌تواند کارآیی‌های بیشتری هم داشته باشد. فرض کنید در مدت زمانی که مشغول به شستن دست‌های خود هستید می‌توانید به مرور مهم‌ترین خبرهای روز پرداخته و از تکنولوژی نهایت استفاده را ببرید.

این آینه هوشمند اندرویدی را یکی از مهندسان گوگل در اوقات فراغت خود اختراع کرده است

رابط کاربری این آینه به لطف اندروید و برنامه‌نویسان آن به صورت خودکار به روز رسانی می‌شود و اطلاعات خود را از فضای ابری و اینترنت دریافت می‌کند. حتی این آینه از قابلیت تشخیص صدای اندروید بر روی گوشی‌های‌هوشمند هم پشتیبانی می‌کند. طبیعتا این‌ آینه در مراحل اولیه‌ی خود است و شاید در آینده‌ای نه چندان دور و حتی در رویداد CES بعدی بتوانیم شاهد آینه‌های‌ هوشمند‌تر هم باشیم.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال