سامسونگ بازار گوشی‌های هوشمند در سه ماهه‌ی دوم سال 2016 را در کشور هند به دست گرفته است

شرکت IDC که در زمینه اطلاعات آماری بازارها فعال است به تازگی آخرین آمارهای مربوط به کشور هند و بازارهای این منطقه بزرگ را منتشر کرده است. بر اساس اطلاعات انتشار یافته طی سه ماهه دوم سال میلادی جاری شرکت سامسونگ توانسته‌ است در مقایسه با دیگر کمپانی‌های سهم بیشتری را از این بازار بزرگ از […]

شرکت IDC که در زمینه اطلاعات آماری بازارها فعال است به تازگی آخرین آمارهای مربوط به کشور هند و بازارهای این منطقه بزرگ را منتشر کرده است. بر اساس اطلاعات انتشار یافته طی سه ماهه دوم سال میلادی جاری شرکت سامسونگ توانسته‌ است در مقایسه با دیگر کمپانی‌های سهم بیشتری را از این بازار بزرگ از آن خود نماید. هم اینک این شرکت کره‌ای میزان 25.1 درصد از بازارهای کشور هند را در تصاحب دارد.

Samsung tops Indian smartphone market (2)

براساس آمار و شواهد، شرکت سامسونگ با عرصه نسل و نسخه‌های جدید از سری J خود طی سه ماهه دوم توانسته است حرف‌های بسیار زیادی در بازار گوشی‌های هوشمند این شرکت داشته باشد. همان طور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید شرکت Micromax در این جدول با در اختیار داشتن 12.9 درصد از سهم بازار در مکان دوم قرار گرفته‌ است. شرکت Micromax با ابتکارات جالبی که طی این سه ماه در بازار فروش خود اعمال کرده بود هم اینک توانسته است موفقیت بسیار خوبی را در این زمینه کسب نماید. از طرفی رونمایی از گوشی‌های هوشمند سری Canvas 6 و Yu Yunicorn توانست سود بسیار زیادی را از آن این کمپانی نماید.

شرکت‌های لنوو، Intex و Reliance Jio نیز به ترتیب در رتبه‌های بعدی قرار دارند. سهم این شرکت‌ها از بازار هند به ترتیب 7.7%, 7.1%, و 6.8% می‌باشد. در هر صورت جالب است بدانید که بازار گوشی‌های هوشمند کشور هند طی این سه ماهه به میزان 17 رشد داشته است. در کنار آن خرده فروشی نیز به میزان 28 درصد نسبت به سه ماهه پیشین رشد کرده است. شرکت‌های چینی لنوو و ویوو به همراه شیائومی و اوپو به همراه Gionee  از جمله‌ کمپانی‌‌هایی هستند که سود بسیار زیادی را از این راه به جیب رده‌اند.

تا قبل از این شرکت لنوو تنها شرکت چینی بوده است که در یک سه ماهه توانسته است بیشتر از یک میلیون واحد گوشی هوشمند در این کشور به فروش برساند. اما آمارهای جدید نشان می‌دهند که در این سه ماهه سه شرکت دیگر نیز فروشی بالای یک میلیون داشته‌اند. گوشی هوشمند Redmi Note 3 شرکت شیائومی یکی از این موارد به حساب می‌آید که نه تنها در فروش آنلاین بلکه از راه خرده فروشی نیز سود بسیار زیادی را به جیب این شرکت چینی فرستاده است. از این رو شیائومی نیز در کشور هند در کنار دیگر شرکت‌های چینی سهم خوبی را در سه ماهه دوم سال 2016 میلادی از آن خود نموده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال