IFA 2014: صفحه نمایش منحصر به فرد برای سامسونگ گلکسی نوت Edge

امروز بعد از معرفی سامسونگ گلکسی نوت 4، سامسونگ عضوی دیگر از خانواده نوت را نیز با نام سامسونگ گلکسی نوت Edge معرفی کرد. این تلفن هوشمند با صفحه نمایش دو وجهی عرضه می شود و بر شایعات صفحه نمایش سه وجهی خط بطلان کشیده است. ویژگی های اصلی گلکسی نوت Edge همانند گلکسی نوت […]

امروز بعد از معرفی سامسونگ گلکسی نوت 4، سامسونگ عضوی دیگر از خانواده نوت را نیز با نام سامسونگ گلکسی نوت Edge معرفی کرد. این تلفن هوشمند با صفحه نمایش دو وجهی عرضه می شود و بر شایعات صفحه نمایش سه وجهی خط بطلان کشیده است.

ویژگی های اصلی گلکسی نوت Edge همانند گلکسی نوت 4 در نظر گرفته شده و تمامی تفاوتش با آن در صفحه نمایشش است. وجه دیگر صفحه نمایش 160 پیکسل به رزلوشن پرچمدار جدید سامسونگ اضافه کرده بنابراین رزلوشن صفحه نمایش سامسونگ گلکسی نوت Edge 1600 در 2560 پیکسل است.

وقتی صفحه نمایش تلفن قفل باشد وجه دیگر صفحه نمایش اطلاعاتی همچون ساعت یا نوتیفیکیشن ها را نشان خواهد داد. اما وقتی صفحه نمایش قفل نیست گوشه صفحه نمایش نوتیفیکیشن ها، میانبرهایی همچون تایمر، چراغ قوه و حتی خط کش را نشان می دهند.

شما می توانید میانبر ها را در گوشه این تلفن هوشمند با توجه به نیاز خود بچینید. شما می توانید در هر دو وجه صفحه نمایش این تلفن هوشمند همزمان کلیک کنید.

اپلیکیشن های شخصی هم می توانند در وجه دیگر این صفحه نمایش قرار بگیرند. تجربه ی استفاده از این نوع صفحه نمایش بسیار جالب به نظر می رسد. همچنین این این تلفن هوشمند توسط پردازنده های قدرتمند اسنپدارگون 805 یا پردازنده ی قدرتمند بومی سامسونگ یعنی Exynos 5433 پشتیبانی می شود، آندروید 4.4 کیت کت و دوربین 16 مگاپیکسلی از دیگر نقاط قوت این تلفن هوشمند است.

همچنین گلکسی نوت Edge باتری ضعیف تری نسبت به همتایش دارد، باتری نوت 4، 3220 میلی آمپر و باتری این تلفن هوشمند 3000 میلی آمپر ساعت است. ورژن پورت یو اس بی این تلفن هوشمند نیز به نسخه ی 2 تغییر یافته است. سایر ویژگی های این تلفن هوشمند شبیه به سامسونگ گلکسی نوت 4 است.

تصاویر بیشتری از گلکسی نوت Edge در ادامه خواهید دید.

1

2

3

4

5

6

7

9

10

11

لینک کوتاه | منبع: Gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال