گوشی جدید سری اکسپریای سونی بسیار باریک خواهد بود

شایعات منتشر شده حاکی از این هستند که سونی در رویداد MWC 2017 که اوایل اسفند ماه برگزار می‌شود از دو گوشی‌هوشمند جدید رونمایی می‌کند. یکی از این گوشی‌ها نسل جدید اکسپریا XZ خواهد بود که به تازگی در مورد این محصول صحبت کردیم. امروز تصویر جدیدی از گوشی بعدی سونی منتشر شده که نشان می‌دهد این […]

شایعات منتشر شده حاکی از این هستند که سونی در رویداد MWC 2017 که اوایل اسفند ماه برگزار می‌شود از دو گوشی‌هوشمند جدید رونمایی می‌کند. یکی از این گوشی‌ها نسل جدید اکسپریا XZ خواهد بود که به تازگی در مورد این محصول صحبت کردیم. امروز تصویر جدیدی از گوشی بعدی سونی منتشر شده که نشان می‌دهد این گوشی تا چه مقدار باریک خواهد بود.

گوشی بعدی که سونی قصد دارد در کنگره‌ی جهانی موبایل از آن رونمایی کند فعلا با نام New Xperia X شناخته می‌شود که طبیعتا با معرفی رسمی، نام دیگری را به خود خواهد گرفت. براساس تصویری که از این گوشی منتشر شده می‌توان به باریک بودن این گوشی اشاره کرد و علاوه بر آن، حاشیه‌های باریک نمایشگر نیز به زیبایی این گوشی تازه‌وارد اضافه کرده است.

به نظر می‌رسد تصویری که امروز فاش شده، تصویری تبلیغاتی از سوی شرکت سونی بوده که احتمالا بعد از معرفی رسمی آن، شاهد این تصویر تبلیغاتی خواهیم بود. به هر حال تا زمان معرفی این گوشی بیش از یک ماه زمان باقی است و می‌توان طی همین مدت زمان اطلاعات بسیار بیشتری از گوشی جدید سونی کسب کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال