انتشار تصاویری از گوشی ال‌جی G4 در قاب محافظ

پرچمدار جدید شرکت ال‌جی، جی 4، به زودی و در ماه آینده پا به بازارهای جهانی خواهد گذاشت. تاکنون شایعات زیادی پیرامون شکل ظاهری و ویژگی‌های این گوشی هوشمند منتشر شده است؛ اما به تازگی یک تولید‌کننده لوازم جانبی گوشی‌های همراه، تصویری از یک نمونه قاب محافظ برای گوشی جی 4 با نام Verus منتشر […]

پرچمدار جدید شرکت ال‌جی، جی 4، به زودی و در ماه آینده پا به بازارهای جهانی خواهد گذاشت. تاکنون شایعات زیادی پیرامون شکل ظاهری و ویژگی‌های این گوشی هوشمند منتشر شده است؛ اما به تازگی یک تولید‌کننده لوازم جانبی گوشی‌های همراه، تصویری از یک نمونه قاب محافظ برای گوشی جی 4 با نام Verus منتشر کرده است که تصاویر جی 4 در این قاب‌ها بسیار با تصاویری که چندی پیش از این پرچمدار منتشر شده بود، مطابقت دارد.

gsmarena_001

آنچه که مشهود است، این گوشی هوشمند یک صفحه نمایش خمیده دارد و از همان ترکیب و طراحی دکمه‌های نسل قبلی یعنی جی 3 برخوردار است. بهره‌گیری از چیپست اسنپ‌دراگون ۸۰۸ شرکت کوالکام همراه با پردازنده‌ی ۸ هسته‌ای، رَم ۳ گیگابایتی، حافظه‌ی داخلی ۳۲ گیگابایت و صفحه نمایش QHD 5.5 اینچی از مشخصات پیش‌بینی شده برای جی ۴ ال‌جی است. این گوشی همچنین مجهز به یک دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی اصلی و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در جلوست.

طبق اعلام تولید‌کننده، قرار است این قاب‌ها یک روز پس از آغاز فروش جی 4، به بازار عرضه شوند.

 

 

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال