اقدامات مخابرات برای بهبود کیفیت ADSL و انتقال مشترکان نامحدود به حجمی

محمدرضا بیدخام، معاون شرکت مخابرات استان تهران، از ارتقا و بهبود کیفیت سرویس اینترنت پرسرعت در سال 94 خبر داد و گفت این شرکت دارای 200 لینک STM1 (اینترنت) بوده که ظرفیت پهنای باند آن در سال 94 افزایش پیدا خواهد کرد. این اقدام اولویت شرکت مخابرات برای سال جاری است. وی افزود که Cache […]

محمدرضا بیدخام، معاون شرکت مخابرات استان تهران، از ارتقا و بهبود کیفیت سرویس اینترنت پرسرعت در سال 94 خبر داد و گفت این شرکت دارای 200 لینک STM1 (اینترنت) بوده که ظرفیت پهنای باند آن در سال 94 افزایش پیدا خواهد کرد. این اقدام اولویت شرکت مخابرات برای سال جاری است.

وی افزود که Cache server استان البرز و منطقه 2 راه‌اندازی شده و در سال جاری در باقی مناطق تهران نیز راه‌اندازی خواهد شد.

کش‌سرور یک Proxy سرور است که سایت‌های بازدید توسط کاربران را در خود نگهداری کرده و در صورت تمایل کاربر دیگر به بازدید از همان سایت‌ها، می‌تواند با سرعت بیشتر و صرفه‌جویی در پهنای باند پاسخ خود را از طریق کش‌سرور دریافت کند. کش‌سرور در پهنای باند صرفه‌جویی می کند و سرعت دسترسی را افزایش می‌دهد.

یکی دیگر از برنامه‌های شرکت مخابرات تشویق مشترکان سرویس ADSL به انتقال به سرویس حجمی و Prepaid است.

در سال جاری اقداماتی همچون افزایش رضایتمندی مشترکان با ارتقا سامانه 2020، کاهش تعداد خرابی‌ها، افزایش سرعت رفع خرابی و ارتقای کیفیت پاسخگویی نیز اجرا خواهد شد.

بیدخام با اشاره به ارتقا CRM مشترکان خانگی و تجاری در سال جاری، اظهار داشت: شرکت مخابرات درصدد ارائه قرار داد SLA (ضمانت‌نامه سطح کیفیت سرویس) با مشترکان خانگی است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال