قرار دادن نادرست قلم هوشمند گلکسی نوت 5 می‌تواند آسیب‌هایی جدی را به همراه داشته باشد

پیش از عرضه‌ی گوشی‌هوشمند گلکسی نوت 5، سایر محصولات این سری کمپانی سامسونگ، به گونه‌ای طراحی شده بودند که از وارد شدن نادرست قلم هوشمند S Pen در آنها جلوگیری میشد و با عرضه‌ی گلکسی نوت 5، سامسونگ از روشی جدید و بهتر با نام Spring برای خارج نمودن این قلم استفاده کرد. و در […]

پیش از عرضه‌ی گوشی‌هوشمند گلکسی نوت 5، سایر محصولات این سری کمپانی سامسونگ، به گونه‌ای طراحی شده بودند که از وارد شدن نادرست قلم هوشمند S Pen در آنها جلوگیری میشد و با عرضه‌ی گلکسی نوت 5، سامسونگ از روشی جدید و بهتر با نام Spring برای خارج نمودن این قلم استفاده کرد. و در عوض، مکانیزم ایمنی که از قرار گرفتن نادرست S Pen جلوگیری می‌کرد، حذف شد.

همین مورد که هنوز دلیل برداشته شدن این مکانیزم مشخص نیست، باعث شده تا دارندگان Samsung Galaxy Note 5 با مشکلی واقعا جدی روبه‌رو باشند و اگر بدون توجه به روش قرار دادن و ناآگاهانه، آن را به صورت برعکس وارد گوشی نمایند، این مورد می‌تواند باعث ایجاد مشکلاتی دائمی در گوشی شود. از مهم‌ترین این مشکلات می‌توان به گیر کردن این قلم در محل خود اشاره نمود و حتی اگر تکنولوژی Spring قلم را خارج نماید، خود آسیب خواهید دید و برای همیشه از کار خواهد افتاد. از طرفی دیگر، قلم هوشمند شما نیز آسیب خواهد دید و دیگر نمی‌تواند توسط گوشی شناسایی و فرمان‌های کاربران را انجام دهد!

اگر شما نیز از دارندگان گلکسی نوت 5 هستید، همین حالا به این موضوع توجه کنید که همیشه باید قلم S Pen را به شکل صحیح آن در محلش قرار دهید. برای افزایش اطمینان نیز باید به افرادی که گوشی شما دست آنها بوده و قصد دارند تا قلم آن را در محلش قرار دهند، از این موضوع آگاه کرده و از عدم قرار گرفتن نادرست قلم خود مطمئن شوید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال