تلاش اینستاگرام برای ارائه ویژگی‌های جدید برای مقابله با ظهور رقبای تازه نفس

اینستاگرام قصد دارد با ارائه ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدید رقابت جدی‌تری را با برخی شبکه‌های اجتماعی نوظهور از قبیل BeReal آغاز کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، با وجود بران بسیار زیادی که از شبکه اجتماعی اینستاگرام استفاده می‌کنند اما این پلتفرم همچنان نگران دیگر شبکه‌های اجتماعی نوظهور است. زیرا نسل جدیدی […]

اینستاگرام قصد دارد با ارائه ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدید رقابت جدی‌تری را با برخی شبکه‌های اجتماعی نوظهور از قبیل BeReal آغاز کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، با وجود بران بسیار زیادی که از شبکه اجتماعی اینستاگرام استفاده می‌کنند اما این پلتفرم همچنان نگران دیگر شبکه‌های اجتماعی نوظهور است. زیرا نسل جدیدی از این برنامه‌ها در حال راه‌اندازی بوده و برخی از آنها عملکرد بهتری از اینستاگرام دارند.

به عنوان مثال می‌توان به Lapse اشاره کرد که اپلیکیشن اشتراک گذاری عکس بوده و توانسته در اپ استور اپل در ماه سپتامبر در صدر جدول محبوبیت قرار بگیرد. در این اپلیکیشن می‌توان به راحتی با استفاده از یک برنامه همانند دوربین یکبار مصرف و با گوشی عکس گرفته و با ظاهر شدن تصاویر آن را در فهرست بندی خودکار آلبوم عکس‌ها قرار دهید.

در حال حاضر عکس‌های آلبومی به صورت پشت سر هم در یک پست از ویژگی‌های منحصر به فرد اینستاگرام است. BeReal نیز یکی دیگر از اپلیکیشن‌های جدید است و همگی با هدف جایگزینی اینستاگرام به بازار عرضه شده‌اند. اکنون اینستاگرام متوجه این موضوع شده و در چند ماه اخیر قصد دارد با ارائه ویژگی‌های جدید و آزمایش آنها به کاربران در ایجاد تجربه‌های جدید با دوستان کمک کند.

طبق اعلام یکی از سخنگویان متا در حال حاضر اینستاگرام ویژگی جدیدی به نام Your Space را آزمایش می‌کند که به کاربران اجازه می‌دهد تا در صفحه عمومی فضای خصوصی برای خود ایجاد کنند. ویژگی دیگر این پلتفرم نیز دیواری برای کاربران است که به دنبال کنندگان آنها اجازه می‌دهد تا در صفحه کاربر یادداشت‌های متنی به جا بگذارند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال