اسنپ‌چت احتمالاً مشغول تولید اولین محصول خود است

شرکت اسنپ‌چت تاکنون تنها یک محصول را روانه‌ی بازار کرده و آ‌ن‌هم برنامه‌ی پیام‌رسان محبوب خود بوده است. این برنامه طی سال‌های اخیر با استقبال بسیار خوبی مواجه شده و رشد بسیار زیادی داشته است. از آن‌جایی که این شرکت حالا عضو گروه Bluetooth SIG شده، انتظار می‌رود اولین محصول سخت‌افزاری این شرکت را نیز به […]

شرکت اسنپ‌چت تاکنون تنها یک محصول را روانه‌ی بازار کرده و آ‌ن‌هم برنامه‌ی پیام‌رسان محبوب خود بوده است. این برنامه طی سال‌های اخیر با استقبال بسیار خوبی مواجه شده و رشد بسیار زیادی داشته است. از آن‌جایی که این شرکت حالا عضو گروه Bluetooth SIG شده، انتظار می‌رود اولین محصول سخت‌افزاری این شرکت را نیز به زودی مشاهده کنیم.

براساس گفته‌های خبرگزاری Financial Times، شرکت اسنپ‌چت به عضو گروه Bluetooth SIG درآمده است؛ اگر اسم این گروه تاکنون به گوش‌تان نرسیده، باید بگوییم که تمامی شرکت‌هایی که دستگاه‌های مبتنی بر بلوتوث تولید می‌کنند باید عضو گروه Bluetooth SIG باشند و گواهینامه‌ی استفاده از بلوتوث را بر روی دستگاه‌های خود دریافت کنند.

شرکت‌هایی که به عضو این گروه‌ در‌آمده‌اند می‌توانند با یکدیگر همکاری نیز داشته باشند؛ بنابراین اسنپ‌چت ممکن است با دیگر شرکت‌های مطرح حاضر در این اتحادیه همکاری کند. نکته‌ی دیگر درمورد این گروه آن است که معمولا شرکت‌هایی که به عضو آن در می‌آیند، حتما محصول جدیدی را معرفی می‌کنند و کمتر شرکتی بوده که با عضو در Bluetooth SIG، محصول جدیدی را معرفی نکرده باشد.

بااین‌حال، فعلا مشخص نیست که اسنپ‌چت چه محصولی را در دست ساخت دارد. تاکنون شایعات زیادی در مورد گوشی‌هوشمند این شرکت به گوش نرسیده است و انتظار می‌رود اسنپ‌چت اولین محصول خود را شبیه به عینک هوشمند گوگل عرضه کند. اسنپ‌چت تاکنون رسما مطلبی را در این مورد منتشر نکرده و بهتر است برای اولین محصول این شرکت در دنیای تکنولوژی، منتظر شایعات بعدی باشیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال